سربازی

ساخت وبلاگ

مارس ۱۶ ، ۲۰۱۹۱۰ : ۴۰
در سطح ، نشان می‌دهد که زمان بسیار سخت‌تری برای پیروزی در مبارزات انتخاباتی با کنگره دارد که به طور واضح تمایل به اثبات امتیازات خاص خود دارد و از او خودداری می‌کند . اما ترامپ می‌تواند موارد دستور کار سیاست داخلی را داشته باشد که به اهمیت سیاسی دیوار نزدیک شود و او می‌خواهد دوباره علیه واشنگتن مبارزه کند .
مت Schlapp ، یکی از متحدان ترامپ و رئیس اتحادیه محافظه‌کاران آمریکا ، گفت که اگر او بتواند حداقل اندکی در برابر هر دو طرف بدود ، وضعیت بهتری داشته باشد .
Schlapp از کنگره برای او این حکم را ارسال کرد و گفت : " آن‌ها به او یک هدیه دادند و گفت: " رئیس‌جمهور وقتی که او در حال مبارزه است و او در حال مبارزه با اعضای حزب خودش است ، بسیار معتبر است … به خصوص زمانی که اصول در کنار او قرار دارند ."
مایکل استیل ، رئیس سابق کمیته ملی جمهوری خواهان و منتقد مکرر ترامپ ، یادآور شد که رئیس‌جمهور روز جمعه گفت که او از جمهوری خواهان که استعفا داده‌اند ، ناراحت است . ستیل گفت که او کمی تئاتر عمومی که در هر دو طرف خیابان پنسیلوانیا انجام می‌شود را احساس می‌کند ، بلوار که بین کاخ سفید و کاپیتول پخش می‌شود .
وی با اشاره به اینکه هیچ شانسی برای وتوی high در مقابل آنچه که این سناتورها انجام دادند ، گفت : " در خود رای‌گیری ، هیچ شانسی برای وتوی president's وجود ندارد و بیشتر جمهوری خواهان که برای انتخابات مجدد سال آینده استعفا دادند ، قانع نشد .
در مورد ترامپ ، استیل افزود : " او عاشق مبارزه است، او اهمیتی ندارد که چه کسی در حال مبارزه است ، مهم نیست که آیا جمهوری خواهان یا دموکرات‌ها … برای او ، از نظر سیاسی ، این موضوع برای او ثابت شده‌است که چرا او را به واشنگتن فرستادند ."

انگلیسپناهندهرهبردنشستپرتابقدردانی

پیشنهاد شده
POLITICS
ترامپ ابتدا با رد اقدام برای لغو اعلام مرز ، اولین حق وتوی خود را مطرح کرد.
اخبار
روسیه و اوکراین در یک مشاجره حقوقی بر سر طلای باستانی محبوس شده‌اند .
در نهایت ، دادگاه‌ها تصمیم خواهند گرفت که آیا خرج کردن Trump's حرکت قانون اساسی را تصویب می‌کند یا خیر . اکنون ، دموکرات‌ها و برخی از جمهوری خواهان بر این باورند که تصمیم وی برای گرفتن پول از پروژه‌های موجود و تعهد آن به ساخت این دیوار ، نقض برتری قانون اساسی کنگره در امور مالی است .
مجلس سنا و مجلس سنا لایحه قانونی رئیس‌جمهور را رد کردند ، با این وجود رئیس‌جمهور انتخاب کرده‌است که به مبارزه با قانون اساسی ، کنگره و اراده مردم آمریکا ادامه دهد . در بیانیه‌ای که پس از وتو منتشر شد ، گفت :
برخی منتقدان جمهوریخواه از روش‌های president's ، از جمله سناتور میت رامنی ، R - یوتا ، نگرانی‌های قانون اساسی را مطرح کرده‌اند ، در حالی که برخی دیگر به سادگی نگران این هستند که یک رئیس‌جمهور آینده دموکرات برای خرج کردن پول در پروژه‌های خانگی که توسط کنگره تصویب نشده است ، از آن استفاده کند .
۱۲ سناتور جمهوریخواه در اعتراض به اعلام وضعیت اضطراری ملی رای دادند.
مارس ۱۵ ، ۲۰۱۹۰۷ : ۲۹
ریچل Bovard ، مدیر سیاست موسسه سیاست محافظه‌کار و دستیار سابق سناتور رند پاول ، R - Ky . کسی که به نگرانی‌های قانون اساسی در رای‌گیری علیه رئیس‌جمهور روز پنج شنبه اشاره کرد، گفت که بیانیه اضطراری doesn't ، تفکیک اصل اختیارات را نقض می‌کند .
قانون اساسی در بحران نیست . Bovard در یک تبادل متنی با NBC گفت : " این بیانیه به دنبال قانونی است که کنگره تصویب کرده‌است. آن‌ها پول را مصادره کرده‌اند و قانونی را تصویب کرده‌اند که اجازه می‌دهد این دیوار ساخته شود . اگر کنگره بخواهد قانونی را که روسای جمهور آینده را از انجام این اقدام منع می‌کند ، تغییر دهد ، آن‌ها در چارچوب حقوق خود به خوبی عمل می‌کنند ."
برای Bovard ، سوال یک سوال سیاسی است ، نه یک سوال قانونی .
او گفت : " ترامپ با استفاده از قدرتی که کنگره به او داد تا مرز را تامین کند - که بیشتر از آن چیزی است که کنگره خواهان انجام آن است .

منبع سایت

کشتیمالیمستقرعهدهشرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی مینیسک زانوفرصت ویرایش اطلاعات آزمون کارشناسی ارشد و ثبت نام مجدد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 556 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 17:33

در مورد تیراندازی به مسجد نیوزلند : بیانیه آشکار مورد بررسی قرار گرفت.
اگرچه مقامات آن را تایید نکردند ، یک مانیفست ۷۴ صفحه‌ای با عنوان " تعویض بزرگ " به صورت آنلاین منتشر شد که با جزئیات زیادی در مورد این حمله هماهنگ بود .
شلیک مسجدی در نیوزیلند : چیزی که ما از تیرانداز خبر داریم
مارس ۱۵ ، ۲۰۱۹۰۲ : ۳۹
۱۵ مارس ۲۰۱۹ ، ۳ : ۴۰ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰ / ۱ مارس ۲۰۱۹ : ۳۰ : ۴۳ به وقت گرینویچ + ۳ : ۳۰ : ۳۰
نوشته الکساندر اسمیت ، کارولین Radnofsky ، لیندا Givetash و ولادیمیر Banic
مظنون اصلی متهم به انجام قتل‌عام در دو مسجد نیوزلند در روز جمعه توسط مقامات به عنوان " تروریست افراطی جناح راست " توصیف شد و به نظر می‌رسد که قبل از این حمله یک بیانیه طولانی را پیش از حمله با جزئیات جهان‌بینی white منتشر کرده‌است .
مقامات یک تبعه ۲۸ ساله استرالیایی را به جرم قتل حداقل ۴۹ نفر در طی نماز جمعه در شهر کریسچرچ متهم کردند .
منابع پلیس به کانال تلویزیونی ان بی سی ان بی سی گفتند که نام suspect's ، Brenton Tarrant است .
سه نفر دیگر بازداشت شده‌اند ، اگرچه مقامات گفتند که مشخص نیست که آن‌ها چگونه با این حادثه مرتبط بوده‌اند . به گفته مسئولان ، هیچ یک از این چهار تن در هیچ یک از مظنونان تروریستی نبودند .
نخست‌وزیر نیوزیلند می‌گوید که مظنونین قتل‌عام مسجد دیدگاه‌های افراطی دارند .
مارس ۱۵ ، ۲۰۱۹۰۱ : ۰۱
اگرچه توسط مقامات تایید نشده است ، یک مانیفست ۷۴ صفحه‌ای با عنوان " تعویض بزرگ " قبلا ً به صورت آنلاین منتشر شد و جزئیات زیادی در مورد مظنون و حمله را با آن‌ها تطبیق داد .
این شاخه شامل یک ردیف پراکنده از منابع ضد مهاجر ، ضد مسلمان و سفید - supremacist ، تکرار نقاط اشتراک بسیار خوب مشترک ، و اشاره به رئیس‌جمهور دونالد ترامپ است .
" آیا شما حامی دونالد ترامپ هستید ؟ نویسنده این بیانیه نوشت : " به عنوان سمبلی از هویت سفید نو و هدف مشترک ؟ البته . به عنوان یک تصمیم‌گیرنده و رهبر ؟ خدای عزیز ، نه! "
همچنین تلاش برای محدود کردن سلاح گرم در آمریکا و تعهداتی برای شروع جنگ نژادی آمریکا را محکوم می‌کند .
این بیانیه گفت : " این مناقشه بر سر دومین اصلاحیه و تلاش برای حذف حقوق سلاح‌های گرم در نهایت منجر به یک جنگ داخلی خواهد شد که در نهایت ایالات‌متحده را در امتداد مسائل سیاسی ، فرهنگی و از همه مهم‌تر ، خطوط نژادی سوق خواهد داد ."
نویسنده گفت که او در حال برنامه‌ریزی برای این حمله به مدت دو سال بوده‌است و از استرالیا به نیوزیلند رفته‌است تا برنامه‌ریزی کند و آموزش دهد . اگرچه نیوزلند هدف اصلی این حمله نبود ، او گفت که آن را به خاطر وجهه خود به عنوان یکی از امن‌ترین کشورهای جهان انتخاب کرده‌است .

بیانیهیادداشتاستقراییفصاحترفاهکشتی

مرتبط
POLITICS
ترامپ گرم‌ترین احساسات و بهترین آرزوها را به نیوزیلند ارسال می‌کند .
پل Spoonley ، استاد دانشگاه نیو Zealand's مسی ، گفت : " مدتی است که حق با ما بوده‌است ، اما هنوز هم بخش کوچکی از طیف سیاسی در نیوزیلند است ."
او در مصاحبه با اسکای نیوز گفت : " به هر حال ما فکر می‌کردیم که از آن معاف شده‌ایم ، اما آن معصومیت امروز کاملا ً از بین رفته‌است ."
Spoonley افزود که ملی گرایان سفید پوش به جای تمرکز بر تنها grievances داخلی ، به طور فزاینده‌ای نشانه‌های خود را از حوادث مختلف در سراسر جهان در بر می‌گیرند و از حامیان بین‌المللی دلیل خود دفاع می‌کنند و آنچه را که آن‌ها به عنوان بی‌عدالتی‌ها در سراسر جهان می‌بینند محکوم می‌کنند .
نویسنده این بیانیه کریسچرچ نیز این نامه را در صفحه ۸ چان ، رئیس هیات fringe، پست کرده‌است . بسیاری از ۸ عضو chan's این حمله را جشن گرفتند و از ارجاعات manifesto's به memes و جوک قدردانی کردند .
به گفته مارک Briskey ، استاد ارشد جرم‌شناسی دانشگاه مرداک در پرت ، افراط‌گرایی ضد مهاجر سابقه طولانی در استرالیا دارد و در سال‌های اخیر تمرکز آن به مخالفت با مسلمانان تغییر کرده‌است .
این دیدگاه‌ها به جریان اصلی سیاسی نفوذ کرده‌اند و توسط چهره‌های مردمی مانند سناتور استرالیا ، "فریسر " که سال گذشته از عبارت " راه‌حل نهایی " برای محدود کردن مهاجرت مسلمانان استفاده کرده‌است ، تقویت و تقویت شده‌است .

منبع سایت

مالیمستقرعهدهاولمهلت انتخاب رشته دانشگاه آزاد اسلامی سال ۹۶ تمدید شدثبت نام کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 528 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 16:36

این راهی برای زندگی نیست ، هیچ مفهومی ندارد . زیر ابری از جنگ تهدید کننده، انسانیت از یک صلیب آهنین آویزان است . [ … ] آیا راه دیگری وجود ندارد که دنیا بتواند زندگی کند ؟ "
ما نتوانستیم به هشدار آیزنهاور توجه کنیم .
ادغام غیرقانونی صنعت اسلحه و دولت که آیزنهاور بر علیه آن هشدار داده ، شاید بزرگ‌ترین تهدید برای ملت امروز باشد .
البته پایدار نیست .
سرانجام ، امپراطوری نظامی سقوط می‌کند و با گسترش خود بیش از حد ضعیف می‌شود و خود را صرف مرگ می‌کند .
این اتفاق در رم رخ داد . دوباره داره اتفاق می‌افته .
امپراطوری آمریکا در حال حاضر در حال تجزیه و تحلیل است .
ما شاهد فروپاشی جامعه در هر جبهه هستیم و دولت آماده است .
سال‌ها است که دولت با ارتش برای آماده شدن برای ناآرامی‌های عمومی گسترده هم‌کاری کرده‌است که منجر به " فروپاشی اقتصادی ، از دست دادن نظم سیاسی و قانونی ، مقاومت هدفمند داخلی یا شورش ، شرایط اضطراری عمومی سلامت عمومی و فجایع طبیعی و انسانی می‌شود ."
در حال حاضر ، دولت در برابر خطرات تروریسم داخلی ، نصب سیستم‌های نظارت برای نظارت بر شهروندان خود ، ایجاد سیستم‌های طبقه‌بندی برای برچسب زدن هر نقطه نظراتی که وضعیت کنونی را به عنوان افراط‌گرا به چالش بکشد، هشدار داده‌است و نهاده‌ای انتظامی را به برابر داشتن عقاید ضد دولتی بعنوان یک تروریست داخلی برابر می‌دانند .
ما در حال نزدیک شدن به یک جرم حیاتی هستیم .
تا زمانی که " ما " به دولت اجازه دهیم که به جنگ‌های گزاف ، بی‌معنی و بی‌پایان خود دست یابد ، میهن ما خراب خواهد شد ، مدارس ما خراب خواهند شد ، اقتصاد ما بی‌ثبات خواهد شد ، اقتصاد ما تانک خواهد شد ، جنایت افزایش خواهد یافت و آزادی‌های ما رنج خواهند برد.
پس چه کسی ما را نجات خواهد داد؟

چینغنیقطعنامهاستراتژیکمرتبمالیمستقر

همانطور که در کتابم ، میدان جنگ آمریکا : جنگ در مردم آمریکا ، بهتر است خود را نجات دهیم : یکی از آن‌ها ، همسایه به همسایه ، از طریق تلاش‌های مردمی ، با فشار دادن به وضعیت پلیس که در وهله اول و در درجه اول ما را به هم پیوند می‌دهد و به سیاست و دیگر nonrealities مصنوعی اجازه نمی‌دهد که ما را از هم جدا کند .
از امروز شروع کنید . همین حالا شروع کن . سهم خود را انجام دهید .
به طور تحت‌اللفظی و مجازی ، باک شروع می‌کند و با " ما مردم " توقف می‌کند .
ایالات‌متحده برای بار دوم در عرض ۱۰ روز بمب گذاران را بر فراز دریای جنوبی چین اعزام می‌کند .
نوشته "کیسی جانسون" ( Casey Johnson)
نویسنده و نویسنده
MAR ۱۴ مارس ۲۰۱۹
مقاله ماده PRINT مقاله
نیروهای هوایی آرام آمریکا روز پنج شنبه اعلام کردند که ایالات‌متحده آمریکا B - ۵۲ بمب گذاران را در نزدیکی جزایر مورد مناقشه در دریای جنوب چین اعزام کرده‌است .
نیروهای هوایی آرام ( PACAF ) در بیانیه‌ای گفتند که این دو B - ۵۲ s از پایگاه نیروی هوایی در منطقه جزیره‌ای ایالات‌متحده در گوام خارج‌شده و در " ماموریت‌های آموزشی روتین " شرکت کردند .
این بیانیه می‌گوید : " هواپیماهای "U.S. به طور منظم در دریای جنوب چین در حمایت از متحدان ، شرکا و مناطق آزاد و آزاد هند و آرام فعالیت می‌کنند ."
هواپیمای B - ۵۲ که در این ماموریت شرکت داشت ، بخشی از " حضور بمبگذار بالقوه " نیروی هوایی ایالات‌متحده مستقر در گوام بود . از سال ۲۰۰۴ ، آمریکا B - ۱ ، B - ۵۲ و B - ۲ را برای انجام ماموریت‌های آموزشی در آسیا دور ساخت .
Akin وابسته به نیروی دریایی آمریکا به اصطلاح آزادی عملیات‌های ناوبری ، که در آن کشتی‌های جنگی در نزدیکی جزایر مورد مناقشه ادعا شده توسط چین در دریای چین جنوبی ، کشتی‌های نیروی هوایی قصد دارند بر این باورند که این منطقه دارای فضای هوایی بین‌المللی نیز می‌باشد .
پکن یک سری پاسگاه‌های نظامی در دریای جنوب چین ایجاد کرده‌است که شامل مسیرهای حیاتی دریایی است که از طریق آن حدود ۳ تریلیون دلار در تجارت جهانی هر ساله عبور می‌کند .

منبع سایت

عهدهاولانتخابیکدرشته ها و ظرفیت های حذف شده گروه پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی - سال 96منابع آزمون نظام مهندسی - اردیبهشت 97
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 520 تاريخ : جمعه 24 اسفند 1397 ساعت: 23:46

" در حالی که ما در آنجا بودیم ، شنیدیم که به یک واحد آبی‌خاکی برای حمله ژاپن اعزام خواهیم شد . آن‌ها به اجساد زیادی نیاز داشتند و احتمالا ً من می‌مردم ."
اما در اوت ۱۹۴۵ جنگ علیه ژاپن به طور ناگهانی پایان یافت .
او گفت : " وقتی بمب اتم را رها کردند من نجات یافتم . "
در بازگشت به خانه بوفالو بعد از مراسم ، میلر گفت که او از یادآوری جنگ رنج می‌برد و به شدت مشروب می‌خورد تا خاطرات آزاردهنده را کنار بزند .
" من یک استراحت دارم . برای ساختن wipers شیشه ماشین به کار رفتم و ابزار و ابزار سازنده آن شدم . زمانی که روی شغلی تمرکز می‌کنید که با تحمل یک هزارم اینچ به کار مشغول هستید ، می‌توانید آن را به یاد بیاورید . او گفت : " هیچ روان‌شناس ممکن است این کار را بهتر انجام دهد و در این صورت هیچ درمانی وجود نداشت ."
او می‌گوید وقتی با گرترود کوهن سابق ازدواج کرد و سه کودک را با او بزرگ کرد ، او حتی یک استراحت بزرگ‌تر هم به دست آورد .
او گفت : " ما بسیار خوش‌شانس هستیم . من زن درست را انتخاب کردم . میلر گفت : " اگر برای او خوب باشد ، من امروز زنده خواهم بود . ما هنوز ۶۳ سال بعد ازدواج کرده‌ایم ."
حمله انتحاری به کاروان نیروهای آمریکایی - کردی در سوریه ۵ میلیون نفر را کشت .
وسائل نقلیه نیروهای ائتلافی به رهبری ایالات‌متحده در روز ۵ ژوئن ۲۰۱۸ در شهر of در استان Hasakeh در حال گشت زنی هستند . ( عکس از خبرگزاری فرانسه )
بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۹
خبرگزاری فرانسه
یک مانیتور گفت که یک خودروی بمب‌گذاری‌شده در روز دوشنبه به یک کاروان نظامی در شمال شرقی سوریه حمله کرد و پنج عضو یک نیروی تحت رهبری کرد را کشت و نیروهای آمریکایی را در یک ائتلاف ضد جهادی همراهی کرد .
سازمان نظارت بر حقوق بشر سوریه گفت که پنج مبارز از نیروهای دموکرات کردستان سوریه ( SDF ) در این حمله کشته شدند که در جاده‌ای در استان Hasakeh به وقوع پیوست .

سنگارثچهارپزشکیاجسادمستقر

این حمله که در آن هیچ اظهار نظر فوری از سوی ائتلاف صورت نگرفت ، کم‌تر از یک هفته پس از حمله دیگری به نیروهای تحت رهبری ایالات‌متحده و شرکای محلی آن در شهر استراتژیک of رخ داد .
این دیده‌بان گفت : " یک مهاجم انتحاری با خودرو بمب‌گذاری‌شده یک کاروان نیروهای آمریکایی را در جاده Hasakeh - Shadadi هدف قرار داد ."
رامی عبدالرحمان ، رئیس رصدخانه مستقر در بریتانیا ، گفت که وسیله نقلیه attacker's به وسیله نقلیه SDF برخورد کرده‌است.
Shadadi در جنوب of مرکز استان eponymous قرار دارد که تقریبا ً هشت سال پیش از آغاز جنگ در سوریه مصون بوده‌است .
چهار آمریکایی - - دو عضو ارتش ، یک غیرنظامی پنتاگون و یک پیمان‌کار - در انفجاری که در روز ۱۶ ژانویه رستورانی در مرکز شهر را هدف قرار داد کشته شدند .
حمله Manbij بدترین خسارات جنگی را از زمانی که در کشور جنگ‌زده کشور برای مبارزه با گروه دولت اسلامی مستقر شده بود، متحمل شد .
ده غیرنظامی نیز در این حمله کشته شدند ، همچنین پنج مبارز از نیروهای محلی که در حال گشت زنی در شهر در کنار نیروهای ائتلافی بودند .
حملات با هدف قرار دادن ائتلاف به رهبری آمریکا و متحدانش در زمین یک ماه پس از اعلام خبر ناگهانی دونالد رامسفلد ، رئیس‌جمهور ایالات‌متحده مبنی بر اینکه وی دستور خروج کامل سربازان از سوریه را داده‌است ، رخ داد .
ترامپ و دیگر مقامات ارشد آمریکایی از آن زمان پیام‌های ترکیبی در مورد سرعت و دامنه عقب‌نشینی ارسال کرده‌اند .
ترکیه مکررا ً آمریکایی‌ها را بر آن داشته‌است تا برای طرح‌های نظامی خود در شمال سوریه راه درست کنند ، جایی که کرده‌ای محاصره‌شده به طور فزاینده‌ای به رژیم و حامی روسیه برای حمایت تبدیل می‌شوند .
۱۰ سازمان ملل متحد در حمله مالی کشته شدند
سربازان آلمانی که با ماموریت حفظ صلح سازمان ملل در مالی خدمت می‌کنند . ( عکس از Seyllou / خبرگزاری فرانسه )
بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۹
خبرگزاری فرانس پرس با سرج دانیال صحبت کرد .
در حمله‌ای به اردوگاه سازمان ملل متحد در شمال مالی در روز یکشنبه ، یکی از مرگبارترین حملات علیه ماموریت سازمان ملل متحد در کشور آفریقای غربی ، مردان مسلح ۱۰ مامور حافظ صلح چاد را کشتند و حداقل ۲۵ تن دیگر را زخمی کردند .

منبع سایت

عهدهاولانتخابیسرلشکرثبت نام دوره کارشناسی بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی سال 96نتایج کاردانی و کارشناسی دانشگاه آزاد بدون کنکور
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 513 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 21:03

شرکت GoFundMe اکنون در روز ۲۸ دسامبر در یک شرکت غیر انتفاعی مستقر در فلوریدا به ثبت رسیده‌است و Kolfage روز دوشنبه گفت که در حال حاضر جستجو برای فضای اداری در ساحل Miramar در جریان است .
WeBuildTheWall ، که تحت بخش ۵۰۱ ( c ) ۴ قانون مالیات داخلی فدرال سازماندهی شده‌است ، برای اهداف " از جمله نه محدود به تامین بودجه ، ساخت‌وساز ، مدیریت و نگهداری یک دیوار مرزی جنوبی و فرآیندهای مرتبط با آن ."
علاوه بر Kolfage ، ما وب سایت دیوار را یک هیات مشاور و اعضای تعدادی کمیته برای پرداختن به تامین مالی ، ساخت‌وساز ، رسانه‌ها و جمع‌آوری سرمایه تهیه می‌کنیم . Kolfage گفت که او هیچ حقوقی یا سایر غرامت دریافت نمی‌کند ، اما برخی از افرادی که تمام‌وقت کار می‌کنند مقداری غرامت دریافت خواهند کرد .
نام این وب سایت : جان دنیل موران ، جونیور رئیس و مدیر عامل شرکت لجستیک صنایع Moran ؛ سرتیپ بازنشسته نیروی هوایی بازنشسته رابرت اس . بین‌المللی اسپالدینگ ، دیوید Prince ، نماینده سابق نیروی دریایی ، Tom Kobach ، سناتور سابق ایالت کانزاس ( Wisconsin ) ؛ ماری آن مندوزا ، رئیس سابق حزب میلواکی ، by Stockton ؛ رئیس سابق حزب چای و روزنامه‌نگار ، Tiffiny Ruegner ؛ و آماندا Shea ، یک مدیر رسانه اجتماعی ، پسر او پس از تصادف خودرو توسط یک مهاجر غیر قانونی کشته شد ؛ استیو Ronnebeck استراتژیست سیاسی محافظه‌کار ، و آماندا Lawrence ، یک مدیر رسانه اجتماعی .
به عنوان یک سازمان غیر انتفاعی مالیات اجتماعی ۵۰۱ ( c ) ۴ " رفاه اجتماعی " ، WeBuildTheWall ، شرکت می‌تواند در لابی گری شرکت کند ، اما Kolfage گفت که سازمان این گزینه را دنبال نخواهد کرد . Kolfage گفت که این ابتکار حمایت دو حزبی دارد و لابی کردن با یک طرف یا طرف دیگر می‌تواند این تعادل را به خطر بیاندازد .

امروزهاوائلجایگزینجویابهترینعهدهاول

Kolfage گفت که برای آینده نزدیک ، او و اعضای کمیته مختلف در این آخر هفته در تگزاس خواهند بود تا با مالکان زمین صحبت کنند که اموالش برای بخش‌هایی از دیوار مناسب خواهد بود . Kolfage گفت که آن‌ها ضمنا ً در مورد مسائل زیست‌محیطی و منطقه‌بندی مرتبط با ساخت دیوار آموزش خواهند دید .
قانون Cowardice در طول تهاجم Anzio هنوز riles سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم است .
ام - ۴ شرمن بود که به پنجمین سرزمین ارتش در ساحل در طول حمله سال ۱۹۴۴ در Anzio ایتالیا متصل شد که در آنجا یک بخش خصوصی ارتش شاهد یک اقدام بزدلانه از سوی رهبر نظامی خود بود . ( عکس اهدایی از تاریخ دریایی و فرمان میراث )
بیست و یکم ژانویه ۲۰۱۹
اخبار بوفالو News توسط لو میشل
میلتون میلر ، سرباز کهنه‌کار جنگ جهانی دوم می‌گوید که او هرگز عمل جبن توسط رهبر platoon را فراموش نکرده است .
این اتفاق در تپه‌های Alban در جنوب رم پس از تهاجم آبی‌خاکی به سواحل ایتالیا of در ژانویه ۱۹۴۴ رخ داد .
او گفت : " من این شش سرباز زخمی را دیدم که در فضای باز آرمیده بودند و من تفنگ Browning Browning را به رهبر جدید platoon پرتاب کردم . این تفنگ یک گیره جدید داشت و قرار بود او را با پوشش تامین کند . "
او می‌گوید که او موفق شد مجروح را در کنار " یک تانک آمریکایی " که در آنجا منتظر یک استراحت در جنگ بودند ، بکشد .
میلر با تنفر گفت : " من به اطراف نگاه کردم تا رهبر گروه را ببینم و او فرار کرده بود . "
چند ساعت بعد ، پس از اینکه او به بار کردن زخمی‌ها در یک جیپ کمک کرده بود ، به شرکت او برگشت و رهبر آن را شناسایی کرد .
میلر گفت : " من حدود شش تا هشت پا دورتر از او بودم و چاقوی خود را بیرون آوردم .
او گفت که رهبر این گروه ، به سربازان دیگر دستور داد تا میلر را در خلیج نگه دارند . بعدا ً، با فشار متفقین برای تسخیر رم ، زمان کمی برای انتقام بود .
میلر در مورد لباس خود ، هنگ ۱۷۹th ، و بخش پیاده‌نظام گفت : " ما قرار بود اولین نفری باشیم که وارد رم می‌شویم. "

منبع سایت

انتخابیسرلشکرساحلدانشگاه اراک جهت تامین نیرو امریه خدمت سربازی پذیرش می کندثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 97
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 622 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 20:06

"سام کاکس " ، یک دریاسالار بازنشسته که ریاست بخش تاریخی نیروی دریایی را بر عهده دارد ، می‌گوید : " گل زنبور عسل در اعماق اقیانوس آرام ، " در گل بسیار عمیق " قرار دارد .
به گفته کاکس ، زنبور عسل یکی از مهم‌ترین کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام در اوایل جنگ بود - زمانی که نیروی دریایی تنها چند ناو هواپیمابر عملیاتی را برای کمک به توقف نیروی دریایی ژاپن در اختیار داشت . هنگامی که زنبور عسل در سپتامبر ۱۹۴۲ در حال غرق شدن بود ، مجله هور نت را به عنوان تنها حامل عملیاتی در اقیانوس آرام ترک کرد تا زمانی که تعمیرات در بخش U.S.S. تکمیل شد و کشتی به عمل بازگشت .
این فیلم به مدت کمی پس از زنبور عسل در طول جنگ سانتا کروز در ۲۶ اکتبر ۱۹۴۲ در حال غرق شدن بود . خدمه Petrel نیز در همان سفر خود را در حدود ۴۰۰ مایلی شمال شرق of یافتند .
برخی از مردم می‌گویند : " چرا می‌خواهی در مورد یک کشتی شکسته صحبت کنی ؟ کاکس می‌گوید : " شما می‌دانید که این جنگ را از دست داده‌اید . این کار باید با قربانی کردن، شجاعت ملوانان آمریکایی انجام شود . این افراد در آن زمان بیشتر از ملوانان حرفه‌ای بودند ؛ این پیش‌نویس برای مدتی موثر نبوده است ."
چطور یک کشتی جنگی غرق‌شده را حفظ می‌کنید ؟
طبق گفته کاکس ، عملیات نجات غیر قانونی در دریای جاوه و دریای جنوبی چین برخی کشتی‌های انگلیسی و هلندی را از جنگ جهانی دوم نابود کرده‌است که در آب نسبتا ً کم‌عمق غرق شده‌است . hulls تبدیل به آهن‌قراضه شده بودند . کاکس می‌گوید : " کشتی‌های جنگی آمریکا مصون نبوده اند - کشتی‌های غرق‌شده زیر دریایی U.S.S. Perch و ناوشکن U.S.S. پاپ زمانی در دو یا سه سال گذشته ناپدید شده‌اند .
تبلیغ

تحمیلیکنواختاستدلالفرودگاههلنداول

زنبور عسل در حدود ۱۴، ۰۰۰ فوت آب در خطر نجات غیر قانونی قرار ندارد . اما کاکس می‌گوید انتظار دارد که نیروی دریایی به طور دوره‌ای از ناو هواپیمابر و دیگر کشتی‌های غرق‌شده بازدید کند تا مطمئن شود که آن‌ها دست‌نخورده باقی مانده‌اند .
یکی از کشتی‌ها که کاکس می‌گوید هنوز در معرض خطر است ، U.S.S. هوستون است که در ۱ مارس ۱۹۴۲ با حدود ۶۰۰ نفر خدمه کشتی غرق شد . این کشتی تنها در حدود ۱۲۰ متر پایین‌تر از آب‌های ساحلی اندونزی قرار دارد و ایالات‌متحده در تلاش است تا محل تعیین‌شده به عنوان منطقه حفاظت دریایی را به دست آورد ، بنابراین می‌تواند تحت قوانین اندونزی حفاظت قانونی داشته باشد .
نویسنده نما - اقیانوس آرام ، مرسی کو ، به طور منظم متخصصان موضوعی ، متخصصان سیاست و متفکران استراتژیک را در سراسر جهان برای بینش‌های متنوع خود در سیاست آسیا درگیر می‌کند . این مکالمه با Mariusz Rukat - سرهنگ بازنشسته ارتش لهستان ، که قبلا ً تحلیلگر وزارت دفاع ملی در زمینه هم‌کاری سیاسی و نظامی بین وزارت دفاع و نیروهای مسلح لهستان با چین ، ژاپن ، کره‌شمالی ، و ایالات‌متحده و معاون دفاعی در سفارت جمهوری لهستان در پکن ( ۲۰۰۸ - ۲۰۱۲ ) - the در " نمایش Trans - Pacific " بود.
ورشو چگونه منافع ملی لهستان در مقابل ایالات‌متحده و چین را متعادل می‌کند ؟
منافع ملی لهستان در روابط خود با آمریکا و چین از طیف گسترده‌ای از چالش‌ها برای امنیت جامع ، متمرکز بر حوزه شرقی درگیری سیاسی - یعنی افزایش قدرت سیاسی و احتمالا ً نظامی متحد در دفاع در برابر سیاست‌های تهاجمی روسیه و دوم ، بر تسهیل توسعه اقتصادی - ایجاد روابط قوی‌تر با چین .
از این مقاله لذت می‌بری ؟ برای رسیدن به دسترسی کامل اینجا کلیک کنید . فقط ۵ دلار در ماه .

منبع سایت

انتخابیسرلشکرساحلگفتهتعریف رشته علوم تربیتی و منابع آن در کنکور کارشناسی ارشدنحوه اعتراض به نتایج کارکنان اداری قوه قضاییه و مدارک ثبت نام
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 504 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 19:05

دیپلمات‌های دریایی می‌دانند که تصویر مهم است , اما علاقه مبرم به مدیریت تصویر دریایی تحت‌تاثیر گسترش بررسی‌های دریایی بزرگ و همه‌گیر شده‌است . بررسی‌های ناوگان هوایی بین‌المللی در سال گذشته در بندر شیلی در شیلی انجام شد . آن‌ها فقط بزرگ‌تر می‌شوند . ولادیمیر پوتین , رئیس‌جمهور روسیه , در طی مراسم روز نیروی دریایی روسیه تجدید نظر کرد و یک بررسی سالانه نیروی دریایی در سن‌پترزبورگ را دوباره برقرار کرد و سال گذشته چهل کشتی را به نمایش گذاشت . پس از این که چهل و هشت کشتی نیروی دریایی را در جنوب این جزیره پیش‌بینی کردند, چین خود را برای یک بررسی بیشتر نیروی دریایی در ماه آوریل آماده کرد و هفتاد امین سالگرد نیروی دریایی خود را جشن گرفت. هر ملتی به دنبال کشتی‌های بیشتر و شرکت کنندگان بین‌المللی بیشتری است , آمریکا برای شرکت در این مسابقه تسلیحاتی جشن گرفته می‌شود .
آخرین چیزی که نیروی دریایی آمریکا می‌خواهد , مراسم سینه است . حتی بدون بررسی گزارش‌های نیروی دریایی, تقویم دریایی تشریفاتی ژاپن هم اکنون مملو از تمرین‌های چند ملیتی و سایر کاره‌ای پست و دور از رادار است . مقیاس تاثیر گذار است . سال گذشته , هاوایی و کالیفرنیای جنوبی یک ناوگان بین‌المللی چهل و شش کشتی , پنج زیردریایی و بیست و پنج کشور را به مدت یک ماه در طول یک ماه در اقیانوس آرام میزبانی کردند .

شکارعلاوهصافخاطرمراتبانتخابیسرلشکر

اما طبق گفته روزنامه نگاران از موسسه نیروی دریایی آمریکا , علائم استرس رقابتی مشهود بود . از جمله کشورهایی که برزیل را ناراحت کرده بود , یک هم‌پیمان منطقه‌ای کلیدی و شرکت کنندگان بالقوه ای که پتانسیل اول را داشتند , پس از آن که نیروی دریایی شوروی بر آن واقف بود , خارج شد . یکی دیگر از کشتی‌های تفریحی آمریکایی دیگر, " یو اس اس " , " یو اس اس ریچارد " , در طول این تمرین متحمل تلفات مهندسی شده و یک هیات از نیروی دریایی سلطنتی استرالیا را ترک کرد تا از اسکله هاوایی شرکت کند .
آشکار است که فشار روانی آشکار با این حقیقت تشدید می‌شود که دیپلماسی نمایشی فقط یک اولویت نیروی دریایی نیست . پوشش رسانه‌ای دلسرد کننده است . در کشتی‌ها , نگهداری ظاهر به طور منظم به تعویق می‌افتد . در عوض , پرسنل نیروی دریایی آمریکا بیشتر از هر چیز دیگری به هیجان می‌آیند . و در سطح مشخصی , این خوب است . هر چه باشد , جنگ وظیفه اصلی هر نیروی دریایی است . اما مرگبار بودن همه چیز نیست . با توجه به ژئوپلیتیک موجود در عرصه رقابتی کنونی , نیروی دریایی آمریکا باید کار بهتری برای متعادل کردن آمادگی سازمان دهی با مدیریت تصویر انجام دهد . مرگ به نظر می‌رسد و مهلک بودن در ارتباط است ; در دریا , قابلیت حفاری آمریکا توسط شبکه‌های پیچیده اتحاد و دوستی تقویت می‌شود , و این پیوندها با استفاده از یک نیروی دریایی که بنظر می‌رسد ممکن است بکشد , حفظ می‌شود .
جامعه دریایی شاهد رقابت جشن قبل از آن بوده‌است . در دوره‌های تغییر سریع ژئوپلتیک یا تکنولوژیکی , نیروهای دریایی مراسم رقابتی را پذیرفته‌اند . همانطور که قرن بیستم آغاز شد , دیپلماسی اروپایی با نمایش‌های دریایی پر زرق و برق همراه بود . و در حالی که دستور نیروی دریایی مستقر در حال دگرگون شدن توسط یک مسابقه تسلیحاتی بود که با تغییرات سریع در تکنولوژی زره , و سیستم‌های نیرو و نیرو دگرگون می‌شد , بررسی‌های دریایی یک چارچوب آرامش‌بخش برای رقبای بزرگ ارائه کرد . نیروی دریایی آمریکا , که تازه از جنگ اسپانیا - آمریکا تازه بود , ایمن نبود ; ناوگان بزرگ سفید درخشان خود را به ناوه‌ای جنگی در سراسر دنیا گسیل داشت , دسترسی جهانی آمریکا و صنعتی نوظهور در هر بندر را تقویت می‌کرد .
این جنگ پیش از جنگ جهانی اول به اندازه‌ای مهم شد که , برای برخی از فرماندهان , حضور آن‌ها ساختگی بود . و در آن زمان , زمانی که ژئوپلیتیک عرصه اصلی رقابت قدرت بزرگ بود , پولیش به کار رفته مهم‌تر از عمل نقاشی رنگ بود . برای متحدان بالقوه و مردم , ظاهر اهمیت داشت و به صورت سیاسی واقعی تبدیل می‌شد - اگر به طور کامل عملیاتی نباشد .

منبع سایت

ساحلگفتهمعاونساختار سوالات زبان انگلیسی در کنکور سال ۹۷ - بخش اولثبت نام آزمون تیزهوشان سال ۹۷-۹۸ شروع شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 530 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 18:28

پیشنهاد می‌تواند به زنان برای ثبت پیش‌نویس نیاز داشته باشد
در این عکس مورخ ۲۱ فوریه ۲۰۱۳ ، سربازان زن در پایگاه آموزش نیروهای دریایی در جزیره Parris ، S.C. ( عکس از آسوشیتدپرس / بروس اسمیت ) ایستاده‌اند .
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
نوشته پاتریشیا | ( Patricia Kime )
یک کمیسیون موظف به پذیرش این مساله است که آیا لازم است زنان برای سیستم خدمات انتخابی ثبت‌نام کنند یا اینکه آیا آمریکا به یک نظام ثبتی نیاز دارد یا خیر .
کمیسیون ملی خدمات نظامی ، ملی و عمومی که در سال ۲۰۱۶ ایجاد شد ، سال گذشته در حال بررسی گزینه‌های خدمات عمومی در ایالات‌متحده از جمله نیروهای مسلح ، AmeriCorps ، سپاه صلح ، اشتغال فدرال و بیشتر است .
اعضا یک گزارش موقت را در روز چهارشنبه منتشر کردند که پیشنهاداتی رادیکال برای سیستم خدمات انتخابی ارائه می‌دهد ، که به همه مردان ۱۸ ساله نیاز دارد تا برای یک پیش‌نویس بالقوه ثبت‌نام کنند .
در بین گزینه‌های مورد نظر این است که آیا باید از زنان برای ثبت‌نام استفاده شود ، اگر سیستم خدمات انتخابی می‌تواند برای پیدا کردن نامزدها برای پر کردن انبارهای نظامی حیاتی مورد استفاده قرار گیرد ، یا اینکه آیا این سیستم باید به طور کامل حذف شود .
رئیس هیات ، جو Heck ، نماینده سابق مجلس از نوادا و سرتیپ بازنشسته ذخیره ارتش گفت که این کمیسیون آماده ارائه توصیه‌ها نیست . در عوض ، اعضای آن به جمع‌آوری اطلاعات برای گزارش نهایی به دلیل کنگره و کاخ سفید تا مارس ۲۰۲۰ ادامه می‌دهند .
ما می‌خواهیم از مردم آمریکا بشنویم . چه چیزی می‌توانم به شما بگویم ، هر چند ، همانطور که در سراسر کشور دور بوده‌ایم ، مردم نظری [ بر روی زنانی که برای خدمات انتخابی ثبت‌نام کرده‌اند ] دارند . … آن‌ها یا می‌گویند که این موضوع برابری است یا they [ ثبت‌نام ] به این دلیل که زنان جایگاه ویژه‌ای در جامعه آمریکا دارند ."

نظارتباشگاهدقیقفرادانیالسرلشکر

اعضای هیات گفتند که در بازدید ۲۴ سایت در سراسر کشور ، آن‌ها دچار سو تفاهم شدید از خدمات نظامی و دولتی در میان دانشجویان و نیز کمبود آموزش مدنی شده‌اند - دانشی که آن‌ها می‌گویند برای افزایش علاقه به خدمات عمومی ضروری است .
طبق گفته این هیات ، جوانانی که آموزش مدنی باکیفیت دریافت می‌کنند ، چهار برابر بیشتر در خدمت دولتی هستند ، اما آموزش به شدت کم است . یک نظرسنجی نشان داد که تنها ۲۶ درصد از آمریکایی‌ها می‌توانند هر سه شعبه از دولت را نام ببرند .
 "مارک Gearan " ، که به عنوان رئیس سپاه صلح در دوران دولت کلینتون خدمت می‌کرد ، گفت : " آموزش مدنی جبهه و مرکز این کار است ." از این رو ، این کمیته توصیه‌هایی در مورد این که چگونه ملت می‌تواند " به آموزش مدنی " دوباره بخشد ، ارائه خواهد داد .
مهم‌ترین انتخاب‌هایی که کمیسیون در حال بررسی است ، تغییراتی در خدمات انتخابی و اینکه آیا خدمات همگانی ، چه نظامی ، چه داوطلبانه و چه خدمات عمومی - باید اجباری باشد .
اعضا می‌گویند که یک پیشنهاد خدمت اجباری نامحتمل است . هک گفت که اعضای کمیسیون دریافته اند که جوانان " به شدت می‌خواهند خدمت کنند ، آن‌ها فقط می‌خواهند به آن‌ها بگویند که این کار را بکنند ."
او گفت : " ما راه‌هایی را مد نظر قرار می‌دهیم که ایالات‌متحده می‌تواند به جوانان فرصت خدمت جهانی بدهد ."
اما در مورد خدمات انتخابی همه گزینه‌ها روی میز هستند . تحت این قانون ، همه مردان ۱۸ تا ۲۵ ساله ملزم به ثبت‌نام برای خدمات انتخابی ، یک پایگاه اطلاعاتی برای کشور هستند تا در صورت نیاز به یک طرح اضطراری ملی ، ثبت‌نام کنند . این سیستم به سال ۱۹۱۷ باز می‌گردد ، در حالی که سربازگیری نظامی در سال ۱۹۷۳ لغو شد ، بیش از ۹۰ درصد از تمام افراد واجد شرایط در این سیستم ثبت‌نام کرده‌اند .
به گفته Heck ، از آنجا که هدف از پیش‌نویس این بود که به backfill شغل در صورت جنگ بزرگ کمک کند ، تنها مردان لازم بود که ثبت‌نام کنند . با این حال ، با باز شدن همه مشاغل نظامی در چند سال گذشته به زنان ، بررسی قوانینی که خدمات انتخابی را اداره می‌کنند ، منطقی به نظر می‌رسد .
او گفت : " نسل Z پتانسیل عظیمی برای این کشور را نشان می‌دهد ، اگر بتوانیم راه‌هایی برای تشویق تعداد بیشتری از آن‌ها پیدا کنیم."

منبع سایت

ساحلگفتهمعاونشکنحوه مطالعه درس دین و زندگی برای کنکور سراسری ۹۷نحوه برگزاری و دریافت کارت آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 524 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 16:23

به گفته رسانه‌های روسیه ، سرلشکر میخائیل Matveyevsky ، رئیس موشک و توپخانه ارتش روسیه ، گفت که این نمایشگاه شاهدی بر " افزایش شفافیت و پایبندی ما به پیمان INF " بوده‌است .
این ادعاها توسط تامسون ، سرهنگ بازنشسته ارتش و فرمانده سابق گروه اطلاعاتی نظامی ۹۰۲ ، رد شد .
او متهم شد که موشک‌های جدید روسی مستقر شده‌اند .
" It's در زمین ." سربازان It's با اونیفورم نظامی و چند گردان . Thompson گفت : "It's قبلا ً رخ داده‌است " و افزود که ایالات‌متحده حمایت متفقین ناتو در مبارزه با روس‌ها را دارد .
تامسون گفت که او هفته گذشته با روسای ستاد مشترک ارتش برای جلسات در مسکو با Ryabkov در آخرین تلاش برای رسیدن به توافقی که ایالات‌متحده را در the حفظ خواهد کرد همراهی شد .
او گفت : " من سراپا گوش بودم . این ها the ، تبلیغات ، نوع dramatics هستند که [ ما اغلب ] با برخی از این نشست‌ها مرتبط هستیم . معاون وزیر خارجه هم مثل ما آدم‌های درست را در اتاق داشت . اما همانطور که قبلا ً گفتم ، ما نمی‌توانیم هیچ زمینه جدیدی را از بین ببریم ."
تامسون افزود : " روس‌ها این سیستم را تایید کردند ، اما همچنان در گفتگو با آن به نقض پیمان INF ادامه دادند ."
ارائه اطلاعات اطلاعاتی در ایالات‌متحده در غیر این صورت .
تامسون گفت که ممکن است او دوباره با Ryabkov در حاشیه نشست‌های تسلیحاتی در چین در هفته آینده ملاقات داشته باشد ، اما او این امید را داشت که روسیه با مهلت ۲ فوریه این کار را انجام دهد . وقتی از او پرسیدم که آیا خوش بین است ، تامسون می‌گوید که اینطور نیست .
او گفت : " عمل تعیین یک سیستم که نقض معاهده را نقض می‌کند ، فوت این معاهده یا شکست معاهده را نقض می‌کند و به آن اجازه می‌دهد که به آن اجازه دهد ، من فکر می‌کنم این اقدامی است که کنترل سلاح را تضعیف می‌کند ."
این پیمان در سال ۱۹۸۷ توسط رونالد ریگان رئیس‌جمهور و سپس توسط دبیر کل شوروی میخائیل گورباچف به امضا رسید و سال بعد توسط سنای آمریکا تصویب شد .

انعطاف پذیریشاخصتکاملنفربخارساحل

اکتبر گذشته ، رئیس‌جمهور دونالد ترامپ قصد خود مبنی بر " خاتمه دادن به معاهده " را اعلام کرد .
روسیه این توافقنامه را نقض کرده‌است . او در یک تظاهرات در Elko ، نوادا گفت : " آن‌ها چندین سال است که آن را نقض کرده‌اند و ما نمی‌خواهیم اجازه دهیم آن‌ها یک توافق‌نامه هسته‌ای را نقض کنند و به خارج بروند و سلاح انجام دهند و ما اجازه نداریم که این کار را انجام دهیم.
ترامپ گفت : " ما باید این سلاح‌ها را توسعه دهیم ، مگر اینکه روسیه پیش ما بیاید و چین پیش ما بیاید و همه ما به سوی ما می‌آیند و می‌گویند : " ما واقعا ً هوشمند هستیم و هیچ کدام از ما این سلاح‌ها را توسعه نمی‌دهیم ." "
در اوایل ماه دسامبر ، وزیر امور خارجه مایک Pompeo اعلام کرد که آمریکا ۶۰ روز به روسیه فرصت می‌دهد تا ۲ فوریه به روسیه برسد تا با معاهده INF موافقت کند یا ایالات‌متحده عقب‌نشینی کند .
Pompeo در نشست ناتو در بروکسل گفت : " هیچ معنایی برای آمریکا برای باقی ماندن در یک پیمان وجود ندارد که توانایی ما برای واکنش به تخلفات Russia's را محدود می‌کند . "
در روز ۲۰ دسامبر ، در کنفرانس خبری سالانه خود در مسکو ، ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه هشدار بدی صادر کرد مبنی بر اینکه عقب‌نشینی آمریکا از پیمان INF می‌تواند منجر به رقابت تسلیحاتی جدیدی شود که صلح جهانی را تهدید می‌کند .
پوتین گفت : " ما شاهد فروپاشی سیستم کنترل تسلیحات هستیم و چشم‌انداز جنگ هسته‌ای را افزایش داده‌ایم و می‌تواند منجر به نابودی تمدن به عنوان یک کل و شاید حتی سیاره ما شود ."
Vet sues ۳ M ، Alleging Tinnitus از ' Defective
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | با امید هاج Seck
ماه‌ها بعد از اینکه تولید کننده عمومی ۳ M به بیش از ۹ میلیون دلار رسید تا اتهامات وارده به ارتش آمریکا را با earplugs معیوب تامین کند ، گروهبان سابق ارتش دادخواست خود را بایگانی کرد و ادعا کرد که این لوازم وی را با شنیدن خسارت و زنگ مداوم در گوش‌هایش رها کرده‌است . وکیل او می‌گوید شکایت او احتمالا ً صدها مورد از آن را پی‌گیری خواهد کرد .

منبع سایت

گفتهمعاونشکزمستانیراهکارهای مقابله با بی دقتی کودکان و افزایش دامنه توجه آنهانتایج اولیه آزمون دکتری و زمان انتخاب رشته آزمون دکتری
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 543 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 15:24

در حالی که ترانزیت کالا از ماه جولای به بعد چهارم بود ، بیش از ۱۰ سال از زمانی که نیروی دریایی یک ناو هواپیمابر را از تنگه تایوان فرستاده بود گذشته‌است . ریچاردسون گفت ارسال یک ناو در آینده خارج از این سوال نیست .
وی گفت : " من هیچ گونه محدودیت در هر نوع کشتی که بتواند از آن آب‌ها عبور کند ، نمی‌بینم .
طالبان رهبر ارشد را به مذاکرات با آمریکا وارد می‌کند
FILE - در این عکس مورخ ۱۳ مارس ۲۰۰۹ ، زلمای ایوبی ، مشاور ویژه آشتی ، در یک کنفرانس خبری در کابل افغانستان صحبت می‌کند . ( عکس از آسوشیتدپرس / رفیق مقبول ، بایگانی )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
آسوشییتدپرس گزارش داده‌است که منیر احمد و امیر شاه
کابل ، افغانستان - طالبان روز جمعه اعلام کرد که یکی از بنیانگذاران طالبان که در ماه اکتبر از زندان در پاکستان آزاد شد ، به عنوان رئیس دفتر سیاسی group's در قطر به عنوان مذاکره با ایالات‌متحده برای پایان دادن به جنگ ۱۷ ساله افغان منصوب شده‌است .
عبدالغنی برادر ، یک فرمانده ارشد ارتش طالبان ، در سال ۲۰۱۰ در پاکستان دستگیر شد . اعتقاد بر این است که آمریکا به عنوان بخشی از مذاکرات توسط آمریکا ترتیب داده شده‌است و حضور وی می‌تواند به فرماندهان میدان جنگ اطمینان دهد که ممکن است از اعطای امتیازاتی به رهبری سیاسی هراس داشته باشند.
ذبیح‌الله مجاهد ، سخنگوی طالبان ، گفت : " چندین تغییر در بخش‌های نظامی و غیرنظامی این گروه صورت‌گرفته است تا روند ادامه‌دار جهاد و تلاش‌های سیاسی بتواند به طور مثبت توسعه یابد ."
زلمای ایوبی ، فرستاده ایالات‌متحده ، در چند مورد در ماه‌های اخیر در آخرین تلاش برای پایان دادن به طولانی‌ترین جنگ با طالبان دیدار کرده‌است . ایالات‌متحده پس از حملات ۱۱ سپتامبر ۲۰۰۱ به افغانستان حمله کرد تا طالبان را سرنگون کند که اسامه بن‌لادن و القاعده را در پناه خود جای داده بود. طالبان در سال‌های اخیر بازگشته اند و امروز بیش از نیمی از کشور را تحت سلطه خود دارند .
خلیلزاد به قطر وارد شده‌است ، جایی که طالبان از روز دوشنبه در آنجا یک دفتر سیاسی را حفظ کرده‌اند . وزارت امور خارجه آمریکا نشست‌های قبلی با طالبان را رد کرده و نه آن را تایید کرده‌است ، اما خلیلزاد می‌گوید که با همه طرف‌های درگیر در این درگیری ملاقات کرده‌است .

نشانسکوخونیپرستاردرجهگفتهمعاون

پاکستان مدت‌ها بر طالبان نفوذ داشته‌است و رهبری ارشد این گروه به طور گسترده بر این اساس استوار است . محمد فیصل ، سخنگوی وزارت امور خارجه ، گفت که این مذاکرات " تسهیل " مذاکرات جاری در قطر و اینکه مقامات پاکستانی در آخرین گفتگوها شرکت کرده‌اند را تسهیل کرده‌است .
طالبان از دیدار با دولت افغانستان که به عنوان عروسک خیمه‌شب‌بازی در آمریکا دیده می‌شوند ، خودداری کرده‌اند . در اوایل این هفته ، حمله طالبان به پایگاه نظامی توسط سرویس اطلاعاتی منجر به کشته شدن ده‌ها نفر شد.
وحید Muzhda ، یک تحلیلگر سیاسی افغان ، گفت که گنجاندن Baradar's حائز اهمیت است ؛ زیرا " او از حمایت کامل همه فرماندهان طالبان برخوردار است ."
هر دو طرف در مورد آخرین گفتگوها به شدت ناراضی هستند . درخواست Taliban's شامل عقب‌نشینی کامل نیروهای ناتو و آزادی زندانیان می‌شود . طالبان در عوض گفته‌اند که به خاک افغانستان اجازه حمله به آمریکا یا سایر کشورها را نمی‌دهند .
پیشنهاد Modest : گارد ساحلی را تحت نیروی دریایی انتقال دهید تا Coasties پرداخت شود .
خدمه گارد ساحلی و پرسنل امنیتی گارد ساحلی که به طور موقت از سانفرانسیسکو مستقر شده‌اند ، یک اسکورت برای ناوشکن یو اس کول، به عنوان ناوشکن نیروی دریایی به کشتی کشتی‌سازی جنگی Norfolk ، فراهم می‌کند . ( گارد ساحلی آمریکا / افسر Petty درجه سوم دیوید Weydert )
۲۵ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
به عنوان قانونی که برای گارد ساحلی برای دریافت حقوق در میان یک تعطیلی جزئی دولتی فراهم خواهد شد ، بیش از ۱۱، ۰۰۰ تن در دادخواست کاخ سفید امضا کرده‌اند که حرکت رادیکال ‌تری را برای دریافت حقوق مالی خود پیشنهاد داده‌اند : به طور موقت بخشی از بخش نیروی دریایی را به نیروی دریایی تبدیل می‌کند .

منبع سایت

شکزمستانیپیشنهادشرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پارگی رباط صلیبیجزییات برگزاری آزمون سردفتری اسناد رسمی سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 594 تاريخ : پنجشنبه 23 اسفند 1397 ساعت: 14:41

وی گفت که آمریکا در طی تماس‌های دیپلماتیک روشن کرده‌است که تصمیم رئیس‌جمهور دونالد Trump's مبنی بر ترک این پیمان ، نهایی است و موضوع مذاکرات نیست .
Ryabkov گفت : " به ما یک پیام روشن داده شد مبنی بر این که این تصمیم یک دعوت به گفتگو است و نهایی است . "
معاون وزیر امور خارجه ایالات‌متحده ، Andrea تامسون ، که طرف آمریکایی را در این مذاکرات رهبری می‌کند ، گفته‌است که پیشنهاد Moscow's کافی نیست .
او هفته گذشته به خبرنگاران گفت : " دیدن موشک از فاصله‌ای که می‌تواند حرکت کند را تایید نمی‌کند و در پایان روز نقض پیمان است. "
ولادیمیر پوتین ، رئیس‌جمهور روسیه ، اصرار دارد که هیچ معنایی برای روسیه برای نقض پیمان با استفاده از موشک جدید مبتنی بر زمین ندارد ، چرا که موشک‌های مشابهی در مورد کشتی‌ها و هواپیماهایی دارد که توسط پیمان INF مجاز هستند .
فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی باعث نگرانی اروپا شد ، جایی که بسیاری از آن ترس از آن را برای تکرار جنگ سرد در دهه ۱۹۸۰ آغاز کردند ، زمانی که ایالات‌متحده و اتحادیه شوروی هر دو موشک کوتاه‌برد را در قاره مستقر کردند .
این موشک‌ها به ویژه بیثبات هستند چون تنها چند دقیقه طول می‌کشد تا به اهداف خود برسند ، و هیچ زمانی برای تصمیم گیران و افزایش احتمال یک درگیری هسته‌ای جهانی بر سر یک هشدار راه‌اندازی غلط ، باقی نماند .
پوتین هشدار داده‌است که اگر آمریکا پس از ترک این پیمان در اروپا چنین سلاح‌هایی را مستقر کند ، روسیه با هدف قرار دادن کشورهایی که میزبان آن‌ها خواهد بود، واکنش نشان خواهد داد .
اطلاعات وزارت دفاع و دفاع در افغانستان کشته شد.
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
پنتاگون ، هویت یک سرباز نیروهای ویژه ارتش را که روز سه‌شنبه در مرکز افغانستان کشته شد ، منتشر کرده‌است .
به گفته نیروهای نظامی ، گروهبان اول جاشوا " زاک " ۳۲ ساله اهل Carrollton ، ویرجینیا ، در تارین کوت در استان اروزگان در حین اجرای عملیات جنگی کشته شد . بیل به گروه ویژه نیروهای ویژه ( Airboe ) ، از فورت براگ در شمال کارولینا ، پیوست .
به گفته مسئولان ، وی در اثر شلیک سلاح‌های کوچک دشمن ، جراحات مهلک برداشته است .
به گفته مسئولان ، بیل در سال ۲۰۱۱ پس از فارغ‌التحصیلی در رشته عدالت کیفری از دانشگاه قدیمی Dominion در سال ۲۰۰۸ ، در ارتش پیاده شد . او قبل از اختصاص دادن به ۳rd سوم در سال ۲۰۱۳ از دوره مقدماتی نیروهای ویژه Army's در سال ۲۰۱۳ فارغ‌التحصیل شد . او در حالی که به این واحد اختصاص‌داده شده‌بود تب his را به دست آورد و همچنین از دوره رهبر پیشرفته و Course نیروهای ویژه به عنوان عضوی از SFG سوم فارغ‌التحصیل شد .

توجهمتهمپروانهتفنگفوریتمعاونشکزمستانی

بیل دو بار قبل از افغانستان و چهار بار در حمایت از عملیات نظامی مستقر شده بود .
او پس از مرگش مدال برنز ، یک قلب بنفش و مدال سرویس Meritorious دریافت کرد . دو ستاره برنزی دیگر و مدال دستاورد ارتش از جمله این جوایز بودند .
" جاشوا یک عضو هوشمند ، بااستعداد و اختصاصی سوم SFG ( A ) و جامعه عملیات ویژه بود . هر کسی که فرصت خوبی برای شناختن او داشته باشد به شدت از دست خواهد رفت . سرهنگ ناتان پروسی ، سوم SFG ( ای ) ، در بیانیه‌ای اعلام کرد : " ما مراتب تسلیت خود را به خانواده او برای این ضایعه تاسف‌بار extend . "
بیل به دست یک زن و دو بچه جان سالم به در برده‌است .
وی دومین عضو خدماتی است که در حین وارد شدن جنگ در سال ۱۸ میلادی در افغانستان کشته می‌شود .
اطلاعات وزارت دفاع و دفاع در افغانستان کشته شد.
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
پنتاگون ، هویت یک سرباز نیروهای ویژه ارتش را که روز سه‌شنبه در مرکز افغانستان کشته شد ، منتشر کرده‌است .
به گفته نیروهای نظامی ، گروهبان اول جاشوا " زاک " ۳۲ ساله اهل Carrollton ، ویرجینیا ، در تارین کوت در استان اروزگان در حین اجرای عملیات جنگی کشته شد . بیل به گروه ویژه نیروهای ویژه ( Airboe ) ، از فورت براگ در شمال کارولینا ، پیوست .
به گفته مسئولان ، وی در اثر شلیک سلاح‌های کوچک دشمن ، جراحات مهلک برداشته است .

منبع سایت

پیشنهادکاخ سفیدکارشناسی ارشد فراگیر پیام نور - رشته آموزش زبان انگليسی بدون کنکورشرایط جدید دانش‌آموختگان خارج از کشور در دندانپزشکی
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 585 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 20:48

معاون دادستان‌کل ، جوزف هانت ، در اعلامیه‌ای به قاضی دادگاه منطقه ایالات‌متحده ، جورج راسل ، گفت که او چاره‌ای جز پیروی از حکم دادگاه عالی ندارد و حکم خود را لغو کرده‌است .
براساس گزارش دادگاه ، " هانت " گفت ، دستورها دیگری که سیاست Department's دفاع را مسدود کرده بودند " از دستور اولیه در این مورد قابل‌تشخیص نیستند و حکم دادگاه عالی براساس کاربرد عوامل باقی مانده در مورد این دستور در اینجا سابقه الزام‌آور دارد " .
اگرچه آخرین مانع برای این ممنوعیت احتمالا ً سقوط خواهد کرد، هنوز مشخص نیست که آیا یا زمانی که وزارت دفاع ممکن است با سیاستی که توسط mattis ارائه می‌شود ادامه دهد ، چه کسی تا حد زیادی اختیارات را به پاتریک shanahan ، معاون وزیر دفاع و هم اکنون وزیر دفاع واگذار کرده‌است .
سرهنگ دوم کارلا Gleason ، سخنگوی نیروی هوایی ، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت : " ما همه افراد تغییر جنسیت داده با احترام و احترام را درمان می‌کنیم ."
Gleason گفت که سیاست وزارت دفاع " ممنوعیت خدمت به افراد تغییر جنسیت داده نشده است ، اما " این حیاتی است که وزارت دفاع مجاز به اجرای سیاست‌های پرسنلی که تعیین می‌کند برای اطمینان از most و مبارزه موثر با نیروی مبارزه موثر در جهان لازم است " .
در روز چهارشنبه ، Gleason گفت که پنتاگون هنوز از قرار دادن این سیاست در دستور اکید ماری لند منع شده‌است . وی گفت که وزارت دادگستری " به دنبال رهایی از این دستور باقیمانده در پرتو اقدام دادگاه عالی است ، اما در حال حاضر همچنان در جای خود باقی است ."
تحت سیاست mattis ، افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده می‌شدند ، اما افراد دگر transgender که اکنون در ارتش خدمت می‌کنند مجاز به ماندن هستند .

چکصداامنیتیراه اندازیمدرکشکزمستانی

با این حال ، افراد تغییر جنسیت داده در حال حاضر در حال خدمت هستند که تصمیم می‌گیرند بیرون بیایند و گذر ممکن است با تخلیه مواجه شود .
طرفداران حقوق همجنس‌گرایان ( همجنس گرایان همجنس گرا ) گفته‌اند که ارتش قدرت اجرای سیاست mattis را در زمانی دارد که حکمی در مورد تقاضا در مریلند وجود دارد ، اما پنتاگون نیز می‌تواند تصمیم بگیرد که از آن پیروی نکند .
آرون belkin ، مدیر گروه مدافع مرکز پالم ، روز سه‌شنبه در بیانیه‌ای گفت که حکم دادگاه عالی " اجازه می‌دهد اما به ارتش برای بازگرداندن این ممنوعیت به مدت ادامه اقامه دعوی بر روی سیاست نیاز ندارد " .
او گفت که در یک مصاحبه تلفنی در روز چهارشنبه ، belkin گفت که ارتش هر کسی را مرخص می‌کند تا این سیاست رسمی را اجرا کند ."
belkin گفت : " در نهایت ، " سربازان تغییر جنسیت داده به طور آشکار در ارتش خدمت خواهند کرد .
او جنگ‌های کنونی دادگاه را به عنوان یک " زیگزاگ در سیاست " توصیف کرد در حالی که ترامپ در دفتر باقی می‌ماند .
ایالات‌متحده آماده است تا هفته آینده از معاهده نیروهای هسته‌ای با روسیه خارج شود .
این موشک کروز ۹ M۷۲۹ در Kubinka در خارج از مسکو ، روسیه ، چهارشنبه ، ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار خواهد گرفت. ( عکس از آسوشیتدپرس / پاول گولوکین )
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | نوشته ریچارد Sisk
یک مذاکره‌کننده ارشد سلاح وزارت امور خارجه روز پنج شنبه گفت که ایالات‌متحده آماده است تا در هفته آینده از معاهده منع سلاح‌های هسته‌ای دوره جنگ سرد ( INF ) خارج شود مگر اینکه روسیه نقض موشک‌های جدید را متوقف کند .
Andrea تامسون ، معاون دولت کنترل سلاح و امنیت بین‌المللی ، گفت : " اگر روسیه با پیروی از این مساله موافقت کند ، تعهدات خود را در زیر INF به تعویق می‌اندازیم . "
او در یک صبحانه با خبرنگاران در واشنگتن دی سی گفت که اگر آمریکا عقب‌نشینی کند ، وزارت دفاع فورا ً تحقیق و توسعه در مورد موشک‌های بین برد جدید و countermeasures را برای موشک بالستیک Novator ۹ M۷۲۹ آغاز خواهد کرد ، که ادعا می‌کند تجاوز INF بر موشک‌های کروز مبتنی بر زمین با محدوده بین ۳۱۰ تا ۳، ۴۲۰ مایل را نقض می‌کند .

منبع سایت

پیشنهادکاخ سفیدآموزششرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت پای پرانتزی یا ژنووارومثبت نام و پذیرش دانشجو در دانشگاه انتظامی امین آغاز شد
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 536 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 20:07

مایکل Elleman ، هم‌کار ارشد برای دفاع موشکی در موسسه بین‌المللی مطالعات استراتژیک در واشنگتن ، تصاویر ماهواره‌ای را مورد بررسی قرار داد و گفت که به نظر می‌رسد که یک برنامه موشکی بالستیک را نشان می‌دهند .
این سوال باقی می‌ماند که در کجا عربستان‌سعودی دانش فنی مورد نیاز برای ساخت چنین تاسیساتی را کسب کرده‌است . لویس گفت که موضع عربستان شبیه طرحی است که توسط چین مورد استفاده قرار می‌گیرد هر چند که کوچک‌تر است .
پشتیبانی نظامی چین از این پادشاهی غافلگیر نخواهد شد . چینی‌ها به طور فزاینده‌ای هواپیماهای بدون سرنشین به عربستان‌سعودی و دیگر کشورهای خاورمیانه را به فروش رسانده‌اند ، حتی با اینکه ایالات‌متحده فروش خود را به متحدان خود نسبت به تکثیر سلاح‌های هسته‌ای ممنوع کرده‌است . پکن همچنین انواع موشک‌های بالستیک خود را به ریاض فروخت ، تنها کشورهایی که قبلا ً باور داشتند در زرادخانه خود هستند .
در پاسخ به سوال " آسوشیتدپرس " در روز جمعه در مورد این پایگاه ، وزارت دفاع بلافاصله از اظهار نظر خودداری کرد .
Hua Chunying ، سخنگوی وزارت امور خارجه چین ، گفت : " من هرگز چنین چیزی نشنیده‌ام چرا که چین به عربستان‌سعودی کمک می‌کند تا یک پایگاه موشکی بسازد ."
نه عربستان‌سعودی و نه چین اعضای رژیم کنترل فن‌آوری موشکی ، یک توافقنامه ۳۰ ساله با هدف محدود کردن تکثیر سلاح‌های کشتار جمعی ، مانند بمب‌های هسته‌ای ، نیستند .
عربستان‌سعودی ، همراه با اسراییل و ایالات‌متحده ، مدت‌ها است که برنامه موشک‌های بالستیک Iran's را مورد انتقاد قرار داده و آن را یک تهدید منطقه‌ای تلقی می‌کنند .
ایران ، که برنامه هسته‌ای آن اکنون تا سال ۲۰۱۵ محدود به قدرت‌های جهانی است ، اصرار دارد که برنامه اتمی آن صلح‌آمیز است . اما قدرت‌های غربی مدت‌ها است که از تعقیب سلاح‌های هسته‌ای در پوشش یک برنامه غیر نظامی که تهران آن را رد کرد می‌ترسند .

تفاوتامور خارجهقتلتعطیلیزمینزمستانیپیشنهاد

ایران به موشک‌های بالستیک خود تکیه کرده‌است ، چرا که نیروی هوایی خودش عمدتا ً از جت‌های جنگنده پیش از سال ۱۹۷۹ ساخته شده‌است . از سوی دیگر ، عربستان‌سعودی ناوگانی از هواپیماهای مدرن اف - ۱۵ ، Typhoons و گردبادها دارد - - که این سوال را مطرح می‌کند که چرا سعودی‌ها انتخاب خواهند کرد تا موشک‌ها را توسعه دهند .
Elleman ، کارشناس دفاع ، گفت که در حالی که خلبانان سعودی متخصص هستند ، این پادشاهی هنوز به کمک آمریکا با تدارکات نیاز دارد .
امروزه ، آن‌ها به شدت به حمایت مستقیم آمریکا تکیه می‌کنند . Elleman به آسوشیتد پرس گفت : " هیچ تضمینی مطلق وجود ندارد که نیروهای آمریکایی و توابع حامی به حمله عربستان به اهداف ایران کمک کنند .
در همین حال ، عربستان‌سعودی مورد هدف موشک‌های بالستیک مورد هدف شورشیان neighboring قرار گرفته‌است که برخی از آن‌ها به ریاض رسیده‌اند . پژوهشگران ، کشورهای غربی و کارشناسان سازمان ملل می‌گویند که ایران این موشک‌ها را به شورشیان ارسال کرده‌است ، چیزی که تهران و شورشیان آن را انکار می‌کنند.
عربستان‌سعودی به دنبال برنامه هسته‌ای خود است و پرنس محمد ، پسر ۳۳ ساله پادشاه سلمان ، که در کنار تخت سلطنت می‌نشیند ، گفت که اگر ایران بخواهد یکی از آن‌ها را توسعه دهد ، به دنبال سلاح اتمی خواهد بود .
شاهزاده محمد در مصاحبه‌ای که در ماه مارس گذشته پخش شد ، گفت : " عربستان‌سعودی مایل به دستیابی به هیچ بمب هسته‌ای نیست ، اما بدون شک اگر ایران یک بمب هسته‌ای ایجاد کند ، ما هر چه زودتر از آن پیروی کنیم . "
STRATFOR ، شرکت اطلاعاتی خصوصی مستقر در تگزاس ، گفت که برنامه عربستان‌سعودی تنها تلاش‌های آمریکا و متحدان غربی آن برای محدود کردن برنامه موشک‌های بالستیک Iran's را پیچیده می‌کند .
STRATFOR گفت که عربستان‌سعودی باید به مرحله پرتاب آزمایشی برود ، ایالات‌متحده مجبور خواهد بود تا با تحریم‌ها مواجه شود ، " همانگونه که با ایران انجام شده‌است .
از زمان ترور روز ۲ اکتبر of در کنسولگری عربستان‌سعودی در استانبول که گفته می‌شود توسط اعضای اطرافیان شاهزاده Mohammed's انجام شده‌است ، کنگره به طور فزاینده‌ای از عربستان‌سعودی انتقاد کرده‌است . جنگ چند ساله در یمن نیز خشم قانونگذاران را برانگیخته است .

منبع سایت

کاخ سفیدآموزشیادداشتنحوه مطالعه دروس ادبیات کنکور سراسری سال ۹۷ – بخش دومزمان آزمون پایه دهم مدارس نمونه دولتی و استعدادهای درخشان
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 507 تاريخ : دوشنبه 20 اسفند 1397 ساعت: 19:08

فرشتگان آبی جت موجب فرود اضطراری در طی آموزش زمستانی می‌شوند.
اسکادران پرواز نیروی دریایی ایالات‌متحده ، فرشتگان آبی ، خلبانان دلتا ، مانور Break را طی تظاهراتی برای نمایش هوایی منطقه‌ای توسکالوسا ، ۱۳ آوریل ۲۰۱۸ اجرا می‌کنند . ( عکس از نیروی دریایی آمریکا / دنیل م . جوان
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
Military.com | با امید هاج Seck
به گفته مسئولان ، یک خلبان با تیم نمایشی پرواز فرشتگان آبی Navy's مجبور به فرود اضطراری پس از فرود هواپیمای اف - ۱۸ his شد که بر روی یک رویکرد باند فرود نیامده بود .
مقامات مسئول آموزش نیروی دریایی ( CNATRA ) گفتند که این خلبان که نام و موقعیت آن‌ها در تیم فاش نشده است ، در حال اجرای یک پرواز نمایشی عادی در نزدیکی ساختمان نیروی دریایی آل Centro در کالیفرنیا در حدود ساعت ۱۰ : ۳۰ صبح بود . هنگامی که خلبان متوجه شد که تمام تجهیزات فرود به هنگام آماده شدن برای فرود در آل Centro تمدید شده‌است ، باید دستورالعمل‌های فرود اضطراری را اجرا کند .
" لوازم فرود جلویی پایین و قفل بود . هنگامی که [ هواپیما ] زمین را لمس کرد ، سمت راست سقوط کرد … آن متوقف شد ."
تاکر گفت : هنوز مشخص نیست که هواپیما چه خساراتی را متحمل شده‌است . وی افزود که تاثیر آن بر روی هواپیما به احتمال زیاد با استقرار جزئی تجهیزات فرود در پشت کاهش خواهد یافت .
به گفته مسئولان ، در هیچ نقطه‌ای ، پرسنل زمینی یا تماشاچیان در معرض خطر قرار نداشتند و خود خلبان از فرود سالم خارج شد .
 "تاکر " گفت : " خلبان صحیح فرود آمد و هر کاری که قرار بود انجام دهد را در زمانی انجام داد که قرار بود این کار را انجام دهد . "
این حادثه ناگوار در حال بررسی است . تاکر گفت که مجله هور نت که فرود اضطراری را هدایت می‌کند به طور موقت به حاشیه رانده خواهد شد تا مشخص شود چه اتفاقی افتاده‌است ، اما پروازه‌ای آموزشی بدون وقفه ادامه خواهند یافت .

هواپیمامشاورگروهکاجرامجادلاتپیشنهادکاخ سفید

میراث "اف / آ - ۱۸ " که توسط تیم Angels آبی پرواز کرده بود در اوایل دهه ۱۹۸۰ به خدمت نیروی دریایی درآمد . در حالی که نیروهای دریایی هنوز میراث Hoets را در دست دارند ، با طرح‌هایی برای بازنشسته کردن ناوگان هواپیماهای جنگنده اف - ۳۵ B به خدمت ، نیروی دریایی آن‌ها را به طور کامل با اف / A - ۱۸ E / F Super جایگزین کرده‌است .
تیم نمایش فرشتگان آبی متشکل از هشت هواپیما است که در مکان‌های دقیق و هوایی در سراسر کشور پرواز می‌کنند . این تیم قرار است در سال جاری ۶۱ demos پرواز را در ۳۲ نقطه آغاز کند که از ۱۶ مارس با برنامه سالانه El ایر آغاز می‌شود .
در حالی که فرشتگان آبی در میان برجسته‌ترین خلبان‌ها قرار دارند ، این تظاهرات کار خطرناکی است . در ژوئن ۲۰۱۶ ، کاپیتان دریایی جف Kuss ، شماره ۶ soloist ، پس از یک مانور آموزشی در نزدیکی ازمیر ، تنسی کشته شد .
وینچستر راند جدیدی را که the را outperforms ساخت. ۳۰۰ Blackout
[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
Military.com | اثر ماتیو کاکس
لاس وگاس - - مهمات وینچستر یک کارتریج شکاری جدید به مراتب قوی‌تر از فشنگ را دارد . ۳۰۰ Blackout و the . به گفته مقامات شرکت ، ۲۲۳ شرکت در این مراسم شرکت داشتند.
تازه . " کارتریج تفنگ Legend " به طور خاص برای شکار گوزن در ۲۵۰ یارد طراحی شده‌است . ۳۰ - ۳۰ ، a . ۳۰۰ Blackout و a . ۲۲۳ ، " داستی گیبسون " از مهمات وینچستر در بازه زمانی سالیانه پیش از این عکس، سال ۲۰۱۹ را نشان داد .
سی‌دی مهمات منفجر شده " داستی گیبسون " این فیلم جدید را به پایان رساند . ۳۵۰ افسانه در طول روز برای نمایش عکس در سال ۲۰۱۹ مورد استفاده قرار گرفت. ( متیو Cox / ستاد )
وی گفت : " شکار گراز ماهی به طور کلی ، یک کارتریج بسیار متنوع است ؛ it's بزرگ و unsuppressed ."
The . ۳۵۰ مشخصه a . قطر ۲۲۳ قطر بر روی بدنه مستقیم دیواره و a . گیبسون گفت : یک گلوله کالیبر ۳۵۷ گیبسون گفت که در ۱۴۵ - grain jacket برای شکار هدف ، ۱۵۰ - grain نقطه افراطی برای شکار گوزن و یک Powerpoint ۱۸۰ ذره‌ای در دسترس خواهد بود .
این کار در انواع مختلفی از سکوها انجام خواهد شد ، از کنشگری مستقیم گرفته تا تفنگ‌های سبک حیوانات .
گیبسون گفت : " ما این کارتریج را برای کار در بسیاری از سلاح‌های مختلف طراحی کردیم … ما در آینده سلاح‌های بیشتری را پیش‌بینی می‌کنیم . "

منبع سایت

آموزشیادداشتهوانوردیعلت بی علاقگی و درس نخواندن دانش آموزان چیست ؟ثبت نام وام شهریه صندوق رفاه دانشجویان - سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 513 تاريخ : پنجشنبه 16 اسفند 1397 ساعت: 21:13

Gallagher در اوایل این ماه به اتهام قتل premediated و جرائم دیگر از جمله باز کردن آتش بر روی جمعیت شهروندان عراقی و تیراندازی به یک زن و یک مرد در حوادث جداگانه ، اعتراف کرد .
دادستان‌های نیروی دریایی تصویری از یک SEAL تزئین یافته را با تیراندازی بی‌هدف به غیر نظامیان عراقی و ضربه زدن به مرگ یک مبارز دولتی اسلامی که ۱۵ ساله تخمین زده می‌شود را ترسیم کرده‌اند . آن‌ها می‌گویند که او نیز با این جسد ، از جمله در مراسم نام‌نویسی خود ، ژست گرفته‌است .
وکلای او گفته‌اند که این اتهامات توسط نیروی ویژه SEAL برای به دست آوردن Gallagher به این دلیل که او یک رهبر نظامی است ، انجام شده‌است .
وکیل Portier's گفت که نیروی دریایی SEAL " موفقیت فوق‌العاده‌ای " در عراق داشته‌است . او نگران پی‌گرد قانونی پرونده در یک دادگاه نظامی عمومی است که می‌تواند این مساله را تضعیف کند، روحیه صدمه‌دیده را تضعیف کند و اطلاعات مربوط به نیروی مرموز را فاش کند . او از وزارت امور خارجه می‌خواهد تا به نمایندگی از امنیت ملی مداخله کند . او بر این باور است که تعیین اینکه آیا بخش‌هایی از این پرونده مانند جزییات عملیات‌ها ، تاکتیک‌ها و غیره فقط باید در جلسات بسته مورد بحث و بررسی قرار گیرند بسیار مهم است .
سالیوان پس از احضار به دادگاه گفت : " من معتقدم که تحقیقات باید طبقه‌بندی شوند " عملیاتی که ما در آنجا انجام می‌دهیم از امنیت ملی ما محافظت می‌کند و این warfighters را بر روی صحنه نمایش می‌دهد ، من فکر می‌کنم این کار آن‌ها را در معرض خطر قرار می‌دهد و ماموریت ما در آنجا در معرض خطر قرار دارد ."
مجلس سنا بر روی ۲ طرح رقابتی برای پایان بخشیدن به تعطیلی رای داد .
آملیا ویلیامز ، کارگر سازمان امنیت حمل و نقل ، در روز سه‌شنبه ، ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ ، در بخش بروکلین نیویورک ، یک بطری شیر را برای کارکنان دولت که تحت‌تاثیر تعطیلی قرار گرفته‌اند ، داده‌است . ( عکس از آسوشیتدپرس / مارک Lennihan )

قربانیمسامحهانتفاعاکسترنالاسنادکاخ سفیدآموزش

[۲۲ ژانویه ۲۰۱۹]
نوشته آسوشیتدپرس به وسیله اندرو تیلور ، جیل کالوین و لیزا Mascaro
واشنگتن - رهبران مجلس سنا روز سه‌شنبه با رای دادن به دو پیشنهاد رقابتی برای پایان دادن به تعطیلی دولت موافقت کردند ، از جمله طرحی که دونالد Trump's ، رئیس‌جمهور ، قصد دارد کنگره را به خاطر دیوار بلند معلق در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک بگذراند . احتمال شکست وجود دارد .
این اقدام دیگر ، از سوی دموکرات‌ها ، بعید به نظر می‌رسد . در روز ۸ فوریه ، دولت به طور موقت دولت را از طریق مذاکرات در مورد امنیت مرزی بازگشایی خواهد کرد .
هر دوی این بسته‌ها باید به حد نصاب ۶۰ رای در روز پنج شنبه برسد ، یک حکم بلند در مجلس سنا که اکثریت ۵۳ - ۵۳ را در آن برگزار می‌کنند. دیوار Trump's نقطه اصلی درگیری او با دمکرات‌ها است که منجر به تعطیلی جزئی دولت شده‌است .
اما این توافق به حداقل شروع رای‌گیری برای سناتورها برای دادن تفکر جدی به گزینه‌ها به عنوان تعطیلی یک ماه دوم ، و حدود ۸۰۰، ۰۰۰ نفر از کارکنان فدرال روز جمعه دیگری بدون حقوق پرداخت می‌شود.
مرتبط : جوامع کمک‌رسانی به to ، ذخیره و گارد که تحت‌تاثیر تعطیلی قرار دارند ، کمک می‌کنند .
چاک شومر ، رهبر حزب دموکرات سنا ، پیش‌بینی کرد که طرح پیشنهادی " کاملا شکست‌خورده " خواهد بود ، اما لایحه دموکراتیک که قبلا ً در مجلس تصویب شده‌است ، " می‌تواند ما را از این باتلاق بیرون کند " .
سناتور نیویورک گفت : " اگر به دنبال راهی برای باز کردن دولت هستید ، این روشی است . "
با این وجود ، جمهوری خواهان معیار stopgap را کم‌اهمیت جلوه دادند و گفتند که شکست خواهد خورد .
جمهوری خواهان مجلس سنا روز سه‌شنبه با طرح Trump's برای بازگشایی دولت ، تامین مالی دیوار خود و ارائه برخی از حمایت‌های از مهاجران "Dreamer " ، پیش رو به رو شدند .
میشل مک کونل ، رهبر فراکسیون اکثریت مجلس سنا و سنا، گفت : "اقدام به کاهش ۱۳۰۰ صفحه‌ای - از جمله ۵.۷ میلیارد دلار برای تامین بودجه این دیوار - " به این بن‌بست منجر خواهد شد و دولت را به سرعت بازگشایی خواهد کرد و شماری از اولویت‌های سیاست دیگر را تحویل خواهد داد ."

منبع سایت

یادداشتهوانوردیاضافهشرایط اختصاصی پذیرش و نحوه مصاحبه دانشگاه فرهنگیاننتایج طرح معافیت و کسری خدمت فرزندان ایثارگر در سال ۹۷
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 537 تاريخ : چهارشنبه 15 اسفند 1397 ساعت: 0:19

هوانورد در مجتمع آپارتمان تگزاس کشته شد
نوار مرزی صحنه جنایت . گتی ایماژ
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
ستاره‌ها و نوارها کنار رز ل . Thayer
AUSTIN ، تگزاس - - به گفته مسئولان محلی ، یک مامور مرزی در شب یکشنبه در یک مجتمع آپارتمانی در تگزاس به ضرب گلوله کشته شد .
اداره پلیس سدار پارک این وظیفه فعال را در روز دوشنبه ۲۲ ژوئن به عنوان آستین روبرت Burroughs شناسایی کرد . این طبقه اول یک دانشجو بود که در Presidio شهر مونتری مستقر بود . . طبق سوابق مرکز کنترل پرسنل نیروی هوایی .
طبق گفته پلیس ، در حدود ساعت ۹ : ۱۵ بعد از ظهر روز یکشنبه ، پلیس سدار پارک در واکنش به فراخوان شلیک در آپارتمان Lakeline Villas واکنش نشان داد . یک تماس دیگر برقرار شد و گفت که مردی مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌است . هنگامی که افسران رسیدند ، Burroughs را با زخم گلوله ظاهر یافتند .
پرونده تحت بررسی باقی می‌ماند و قاتل همچنان آزاد است .

فیزیکیپیادهراهاکثریتپیرامونآموزشیادداشت

تحقیقات نشان داد که این زوج به مجتمع آپارتمانی رسیدند و بعد از پارک ، از سمت چپ وسیله نقلیه خارج شدند که تیرانداز نزدیک شد و تفنگش را شلیک کرد.
پلیس این فرد تیرانداز را مردی اندام لاغر و متوسط توصیف کرد که لباس نارنجی یا بنفش رنگی پوشیده بود و شلوار راحتی dark پوشیده بود . او صحنه را با یک hatchback خاکستری یا نقره‌ای ترک کرد و او با یک تفنگ نیمه اتوماتیک مسلح شد .
 "آلیشیا مسافرخانه‌ها "، یکی از سخنگویان پلیس ، گفت : " در این زمان ، پلیس بر این باور است که همسر Burroughs در مجتمع آپارتمانی زندگی می‌کرده‌است . " Burroughs در ایستگاه کار خود در کالیفرنیا زندگی می‌کرد .
براساس سوابق خدمات نیروی هوایی ، Burroughs در ۳۰ مه ۲۰۱۷ به نیروی هوایی پیوست و مدال Training نیروی هوایی ، مدال Good نیروی هوایی ، مدال افتخار نظامی پایه و مدال سرویس دفاع ملی را دریافت کرد .
Cedar پارک یکی از حومه‌های شمال غربی شهر آستین است .
مدال افتخار - گیرنده چارلز kettles در ۸۹ سالگی درگذشت .
سرهنگ دوم سرهنگ دوم ارتش آمریکا مدال افتخار را در ۱۸ جولای سال ۲۰۱۶ به خاطر اقداماتش به عنوان فرمانده پرواز که به شرکت هواپیمایی ۱۷۶th ( Airmobile ) ، ۱۴ گردان هوانوردی نظامی ، بخش Americal اختصاص داده شد ، دریافت کرد . ( عکس از ارتش آمریکا / Tammy Nooner )
۲۳ ژانویه ۲۰۱۹
ان ان استیودنت نیوز ، Mich . نوشته شده توسط مارتین Slagter
YPSILANTI ، Mich . هنگامی که یک تیپ از سربازان آمریکایی در صبح روز ۱۵ می ۱۹۶۷ توسط ارتش ویتنام شمالی در the Tra cau مورد حمله قرار گرفت ، ستوان چارلز kettles برای هدایت عملیات نجات آمادگی پیدا کرد ، و او دوباره و دوباره ، در حالی که با یک رگبار شلیک روبرو شد ، امتناع کرد .
هواپیمایش خسارت زیادی به همراه داشت، سوخت ریخته شد و gunner در طی این عملیات خائنانه به شدت مجروح شد .
اما او چهار بار وارد نبرد شد و از میدان نبرد بیرون رفت و جان ۴۴ سرباز را در یک عملیات اضطراری نجات داد - که به داستانی افسانه‌ای از شجاعت در جنگ ویتنام تبدیل شده‌بود .
نزدیک به ۵۰ سال بعد ، kettles مدال افتخار را در ۱۸ جولای ۲۰۱۶ دریافت کردند .
kettles روز دوشنبه مردند . قهرمان جنگ from ۸۹ سال سن داشت .
وقتی به یاد آورد که آن روز برای او چه معنایی دارد ، kettles ناچیز بود .
kettles در طی سخنرانی روز سربازان قدیمی در دانشگاه کنکوردیا در سال ۲۰۱۷ ، یک سال پس از اینکه مدال افتخار در دور گردنش توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما در اتاق شرقی کاخ سفید قرار داده شد ، گفت : " از همه اینها ، تنها یک چیز وجود دارد - - آن‌هایی که ۴۰ نام بر روی دیوار ( واشنگتن ) دی سی قرار ندارند ، یک سال پس از اینکه مدال افتخار در دور گردنش توسط رئیس‌جمهور باراک اوباما در اتاق شرقی کاخ سفید قرار گرفت .
" جوایز خوب هستند ، اما از دانستن این موضوع خیلی قدردانی بیشتری وجود دارد ."
این قانون یک اقدام کنگره برای چشم‌پوشی از قانونی که نشان دادن مدال افتخار ، بالاترین افتخار نظامی را در پنج سال از اقدام قهرمانانه بدست آورد ، انجام داد .

منبع سایت

هوانوردیاضافهواشنگتناعلام اسامی چند برابر ظرفيت‌ رشته‌های دارای شرايط خاص کنکور سراسری 96دانشجویان و شروع ثبت درخواست مهمان شدن در دانشگاه
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 534 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 23:38

قانون گذاری برای پرداخت دوباره گارد ساحلی در کاپیتول هیل
خدمه گارد ساحلی pendant Cutter ، یک بندرگاه ۶۵ فوتی که از بوستون ساخته شده‌بود، تدارکات را برای شکستن یخ در امتداد رودخانه Weymouth ، سه‌شنبه ، ۲۲ ژانویه ۲۰۱۹ ( گارد ساحلی ایالات‌متحده ، اندرو Barresi ) آماده می‌کند .
[۲۴ ژانویه ۲۰۱۹]
ستاره‌ها و نوارها توسط کلودیا Grisales
واشنگتن - - در یک یادآوری دیگر که گارد ساحلی به تعطیلی گسترده و طولانی دولت بسته می‌ماند ، سناتورها در روز پنج شنبه نتوانستند قانون اساسی را به جلو حرکت دهند که به بن‌بست سیاسی برای پرداخت غرامت به اعضای سرویس خاتمه دهد .
در بحثی که برای پرداخت تمام کارکنان فدرال در جریان تعطیلی به وجود آمد ، تلاش برای بازگرداندن قانون گارد ساحلی به یک رای‌گیری در صحن سنا پس از تمدید مدت طولانی بین قانونگذاران مسدود شد .
سناتور جان کندی ، R - لا ، گفت : " من فکر می‌کنم اعضای گارد ساحلی باید در طی این تعطیلی پرداخت شوند . " او در طبقه بالای طبقه همکف گفت : " برخی از اعضای خوب کنگره ، اما در حال حاضر مردم آمریکا در تعجب هستند که آن‌ها برای چه چیزی خوب هستند و به نظر من ما باید قادر به رسیدن به یک توافق باشیم ."
کندی گفت رئیس‌جمهور دونالد ترامپ برنامه را امضا خواهد کرد . با این حال ، Kennedy's برای کسب تصویب در مورد این اقدام با اعتراضی روبرو شد و نتوانست پنج شنبه به جلو حرکت کند. این مساله لحظاتی پیش از آن رخ داد که دو مجلس سنا تلاش کردند تا بودجه همه بخش‌های بسته دولت را تامین کنند .
روز پنج شنبه چهارمین روز تعطیلی را مشخص کرد که طولانی‌ترین زمان برای دولت ایالات‌متحده بود . ترامپ گفته‌است که یک لایحه بودجه کلی را بدون ۵.۷ میلیارد دلار برای یک دیوار مرزی در امتداد مرز ایالات‌متحده - مکزیک امضا نخواهد کرد . و وقتی ترامپ و دموکرات‌های کنگره نتوانستند به توافق برسند ، هیچ پایانی به چشم نمی‌خورد .
مرتبط : Here's چیزی که گارد ساحلی در حین خاموش‌کردن در حال کاهش است .
گارد ساحلی قادر به پرداخت حقوق ۳۱ دسامبر خود بود ، اما در روز ۱۵ ژانویه حقوق خود را در روز ۱۵ ژانویه از دست داد . اگر تعطیلی تا هفته آینده ادامه یابد ، تقریبا ً ۴۲، ۰۰۰ عضو گارد ساحلی در روز یکم فوریه دور دوم حقوق خود را از دست خواهند داد . همچنین در آن روز ، تقریبا ً ۵۰۰۰۰ نفر از بازنشستگان گارد ساحلی و بازماندگان آن‌ها چک اول خود را از دست خواهند داد ، زیرا آن‌ها ماهیانه پرداخت خواهند شد.

قانونیفراراستقراردریافتمالیاتیادداشتهوانوردی

آخرین تلاش نافرجام برای تامین بودجه گارد ساحلی پس از هفته‌ها لابی کاپیتول هیل برای پرداخت حقوق کارکنان انجام شد . دیگر معیارهای رقیب مانند S . ۲۱ ، " قانون گارد ساحلی ما " که توسط سناتور جان تیون ، R - S.D. حمایت مالی شده‌است، نیز در کسب کشش ناکام بوده‌است .
چاک شومر ، رهبر فراکسیون اقلیت مجلس سنا ، گفت که او به تازگی با دریادار کارل شولتز فرمانده گارد ساحلی ملاقات کرده‌است و از آدمیرال خواسته‌است تا مقامات دولت ترامپ را وادار به توقف اسارت کارمندان فدرال کند .
وی روز پنج شنبه پس از این که کندی درخواست مجلس سنا را مطرح کرد ، گفت : " من درخواست اصلی را رد می‌کنم ، چون سناتور ایالت لویزیانا به بقیه دولت اجازه پرداخت پول را نداده است . ما می‌توانیم با تامین بودجه همه کار را خوب انجام دهیم و دولت را برای همه باز کنیم ."
بحران فزاینده که گارد ساحلی با آن مواجه است ادامه دارد تا مدارک روایی را به هنگام ورود تعطیلی پنجمین هفته خود در روز جمعه تولید کند .
به عنوان مثال ، دریادار پیتر Neffenger ، معاون بازنشسته گارد ساحلی ، روز پنج شنبه در طی یک بحث پانل کاپیتول هیل گفت که نیروهای جدید آخرین تلفات هستند که از تعطیلی استفاده می‌کنند . او گفت که برای نیروهای گارد ساحلی که بعد از ۳۱ دسامبر آموزش‌های اولیه را آغاز کردند ، آن‌ها در حال آموزش شغلی هستند که در زمان پرداخت آن‌ها مطمئن نیستند .
این سرویس همچنین در تلاش است تا فارغ التحصیلان مرکز آموزش گارد ساحلی در کیپ می در نیوجرسی به ایستگاه کاری بعدی خود برسد . فارغ التحصیلان که واحدهای جدید آن‌ها قادر به پذیرش آن‌ها نیستند یا برای استخدام به وطن باز می‌گردند یا پس از پایان تعطیلی در دماغه می مانده‌اند .

منبع سایت

اضافهواشنگتنخدماتمعرفی رشته بازیگری بدون کنکور در دانشگاه علمی کاربردیثبت‌ نام طرح جریمه مشمولان غایب سال 97
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 586 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 22:44

LGBTQ گفت : " فراتر از آن ، من هیچ گونه پیش‌بینی نمی‌کنم ."
در همان حال ، Perkowski گفت که افراد تغییر جنسیت داده تغییر جنسیت داده که به دنبال ثبت‌نام هستند از ابهامات قانونی نا امید شده‌اند ، در حالی که در حال حاضر مشغول خدمت پرسنل ترانس در مورد امنیت شغلی خود هستند .
او گفت : " آن‌ها فقط می‌خواهند کارشان را انجام دهند بدون این که این ابر بالای سر آن‌ها آویزان شود، بدون این که برچسب نخورده باشند ."
از جمله اعضای این خدمات ترانس وظیفه عبارتند از Megan Fox ۳۰ ، شاکی یک شاکی در پرونده دادخواهی Lambda که تقریبا ً شش سال در نیروی دریایی بوده‌است . او قبلا ً با دفتر اطلاعات نیروی دریایی در واشنگتن خدمت می‌کرد و حالا به ناو هواپیمابر جورج اچ . دبلیو . بوش ، مستقر در نورفولک ویرجینیا .
او در یک مصاحبه تلفنی گفت : " من هر روز وظیفه خود را به بهترین شکل توانایی خود انجام می‌دهم و تا زمانی که بتوانم این کار را انجام خواهم داد . من صادقانه آرزو می‌کنم که هر آمریکایی که بخواهد خدمت کند ."
وی در پاسخ به این پرسش که آیا رای دادگاه عالی او را نگران کرده‌است ، قبل از این که گفته شود که پاسخ به این سوال دشوار است ، مکث کرد .
او گفت : " من می‌خواهم به شما بگویم که ثابت‌قدم می‌مانم و سرم را بالا نگه می‌دارم - اما کمی مشکل است . " رئیس‌جمهور ایالات‌متحده فرمانده‌کل من است . اگر آن‌ها خواهان پایان خدمات تغییر جنسیت داده می‌شدند ، اگر یک دستور قانونی صادر می‌کردند ، من باید از آن اطاعت کنم . اما من واقعا ً می‌خواهم به خدمت به کشورم ادامه دهم ."
طبق گزارشی که سال گذشته توسط پنتاگون صادر شد ، اعضای سرویس ۸، ۹۸۰ به عنوان تغییر جنسیت داده شدند .
جزئیات چگونگی اجرای طرح ترامپ هنوز مشخص نیست ؛ برخی هم اکنون در حال خدمت به پرسنل ترانس هستند - - احتمالا ً از جمله وینترز - ممکن است قادر باشند در ارتش بمانند . با این حال ، رای دادگاه راهی برای پنتاگون برای منع سربازگیری توسط افرادی که تغییر جنسیت را تجربه کرده‌اند ، روشن می‌کند . همچنین به دولت این امکان را می‌دهد که پرسنل نظامی مطابق با جنسیت خود خدمت کنند مگر این که تغییر جنسیت را تحت قوانین دوران اوباما آغاز کنند .

شیوهملاقاتمذاکراتکنفرانسلوازمهوانوردیاضافه

فعالان شک دارند که مجلس سنا تحت کنترل جمهوری خواهان حرکت کند تا ممنوعیت تغییر جنسیت داده نشده را مسدود کند . و اگر این کار را انجام دهد ، با حق وتو بالقوه مواجه خواهد شد .
با این حال ، آرون belkin از مرکز پالم که مقرش در کالیفرنیا است ، گفت که افکار عمومی در حال حاضر به خدمات نظامی تغییر جنسیت داده تبدیل می‌شوند و افزود : " دموکرات‌ها یک سیاست جامع را در اولین روزی که به قدرت باز می‌گردند باز خواهند گرداند ."
حامیان تلاش‌های Trump's عبارتند از تونی پرکینز ، یک سرباز نیروی دریایی که رئیس شورای تحقیقات خانواده محافظه‌کار است . او می‌گوید که دادگاه‌ها نباید با توانایی رئیس‌جمهور آمریکا به عنوان فرمانده‌کل برای تعیین سیاست نظامی دخالت کنند .
پرکینز به تازگی گفت : " پنتاگون در تجارت برابری دخالت می‌کند یا اولویت military's از آمریکا محافظت می‌کند - - یا it's که به مردم در مسیر خود شکوفایی کمک می‌کند . این کار هر دوی آن‌ها را انجام می‌دهد ."
اما پیش‌بینی Lambda McGowan می‌گوید که فرماندهان ارشد نظامی گفته‌اند که حداقل مشکلات مربوط به حرکت اوباما برای اجازه دادن به خدمات تغییر جنسیت داده تغییر کرده‌است . او گفت که سیاست ترامپ ، " هیچ ارتباطی با امنیت ملی یا یکپارچگی واحد ندارد - - it's درباره پرتاب گوشت قرمز به بخشی از پایگاه سیاسی Trump's ."
McGowan ، کتی اشمید ، یک گروهبان ستاد ارتش کره‌جنوبی که شاکی پرونده دادخواهی Lambda's است ، را برانگیخت .
McGowan گفت : " آن‌ها به کتی می‌گویند ، شما برای این کشور آمادگی ندارید ، من به یک چیز توهین‌آمیز دیگر فکر می‌کنم که به کسی بگویم که می‌خواهد زندگی آن‌ها را در خط بکشد ."
برای رهبران حقوق اقلیت‌های جنسیتی ، ممنوعیت پیشنهاد شده تنها یکی از چندین حمله به آمریکایی‌ها تغییر جنسیت داده شده‌است. آن‌ها همچنین به یک یادداشت وزارت دادگستری اشاره کردند که قوانین حقوق مدنی برای حفاظت از مردم تغییر جنسیت داده در محیط کار و ارائه راهنمایی زمان اوباما به مسئولان مدارس برای استفاده دانشجویان تغییر جنسیت داده به استفاده از حمام انتخاب خود ، حمایت می‌کند .

منبع سایت

واشنگتنخدماتحوادثثبت نام و دانلود دفترچه دومین آزمون استخدامی شرکت های خصوصی و دانش بنیانپاسخ آموزش و پرورش به افزایش سوابق تحصیلی کنکور 98
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 549 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 22:12

این پروژه یک ابزار با ارزش برای آموزش نیروی دریایی خود در مورد استقرارهای آینده بوده‌است .
او گفت : " یکی از چیزهای خوب در مورد این پروژه واقعی این مقیاس این است که همه تفنگداران دست خود را در آن می‌گیرند . " " داشتن چند روز در یک ردیف و دیدن کل کار فرآیند به جای انجام یک مهارت بسیار کوچک , یک رستوران بزرگ است . "
او گفت که این استقرار در میان بهترین‌ها قرار دارد .
او گفت : " ما میوه تازه , غذای گرم و دوش داریم . " من از چادر بیرون می‌روم و به چادر بعدی می‌روم . رانندگی در کار نیست . "
ناوگان دریایی و فرودگاه بین‌المللی تعمیر فرودگاه
ارزیابان تفنگداران دریایی به بازسازی باند قله کوه با یک باند فرود زمینی در جزیره بابانوئل کالیفرنیا کمک می‌کنند . جمعه , جمعه قلی بردی . در مورد تفنگداران دریایی و ملوانان در این ماه در این جزیره تحت یک توافق با نیروی اعزامی دریایی من در کمپ پندلتون و سازمان حفاظت از جزیره گرگ‌ها شروع به کار کردند .
اریکا یکم ریچی
" لانگ آ یلند , کالیفرنیا - - بیش از دو هفته است که " نیکول نیکول " یک گروه تفنگداران دریایی و یک گروه نیروی دریایی را هدایت کرده‌است که وظیفه بازسازی یک باند ۱۷ ساله در فرودگاه جزیره کانال در آسمان را برعهده دارند .
تفنگداران و سربازان دریایی در چادرها در نزدیکی فرودگاه زندگی می‌کنند . تنها راه دسترسی , جاده باریک پر پیچ‌وخم است که با درختان اکالیپتوس که به عنوان موانع کاهش شیب عمل می‌کنند , هم‌مرز است . در این شهر دیدگاه‌های دراماتیک وجود دارد که سالانه میلیون ‌ها توریست را به خود جذب می‌کند و اقیانوس آرام .

گرمسارمجددهمراهیکهنهتنوعاضافهواشنگتن

هر روز در مورد تفنگداران دریایی - - مهندسان مبارز , اپراتورهای تجهیزات سنگین و ارزیابان - - شروع به جلسه توجیهی , گرفتن چو و کار بر روی باند پرواز - فوت کردند . ماموریت آن‌ها : ساخت یک باند جدید که حداقل سه سال طول می‌کشد . انتظار می‌رود این پروژه تا پایان ماه مارس تکمیل شود .
جانی بکوف گفت : " من خیلی خوشحال هستم و به تفنگداران و کاری که انجام می‌دهند افتخار می‌کنم . "
اردوگاه دریایی و دریایی مشابه پایگاه عملیاتی است که معمولا ً در طول گسترش جهانی یا ماموریت‌های کمک‌های انسان‌دوستانه استفاده می‌شود . چادرها پر از cots هستند و ژنراتورهای برق , تاسیسات نگهداری و سیستم‌های مخابراتی وجود دارند .
از اوایل ژانویه حدود ۱۰۰ ملوان و ملوان یاغی در باند فرودگاه کار کرده‌اند . آن‌ها زمین را حفاری کرده‌اند , محل و فرم‌های آماده برای ریختن بتن را بررسی کرده‌اند .
تا روز جمعه بیست و پنج تکه سنگ بزرگ بتن ریخته و بیش از پیش برای رفتن آماده بود . نیروی دریایی و نیروی دریایی اولین تلاش در ایالت کالیفرنیا و فرودگاه عمومی آن است .
این کار به ما اجازه می‌دهد تا با جامعه شریک شویم و کاری بسیار مفید انجام دهیم . " این به آن‌ها این امکان را می‌دهد که سال‌ها از باند فرودگاه استفاده کنند . این اولین باری است که یک واحد نیروی دریایی در حافظه جدید یک باند در کالیفرنیا ساخته‌است . "
پروژه برد - برد
پروژه باند فرودگاه, مشارکت عمومی / خصوصی بین تفنگداران دریایی , نیروی دریایی بریتانیا و سازمان حفاظت از دریا , یک برد - برد است . این پروژه در اواسط ماه دسامبر آغاز به کار کرد . این برنامه بخشی از برنامه آموزش آمادگی نوآورانه وزارت دفاع و منطبق با نیازهای جامعه با فرصت‌های آموزشی نظامی است .
برای سازمان حفاظت از جنگل , یکی از قدیمی‌ترین آن‌ها , پروژه جزیره جزیره را نجات می‌دهد . طی این سال‌ها , این سازمان به حفاظت از سازمان حفاظت از منابع طبیعی در حدود ۵۰۰ دلار در سال نیاز دارد . در ماه سپتامبر , بخش هوانوردی بخش هوانوردی کالیفرنیا به سازمان حفاظت از دریا گفت که برای ادامه کار فرودگاه به عنوان فرودگاه عمومی نیاز به یک طرح تعمیر بلند مدت دارد .

منبع سایت

خدماتحوادثسرگیجهشرایط معافیت پزشکی در خدمت سربازی به علت نارسایی قلبیاعلام نتایج اولیه و انتخاب رشته کنکور سراسری 97
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 521 تاريخ : سه شنبه 14 اسفند 1397 ساعت: 14:20

پنتاگون در آن زمان گفت که این حمله در سال ۲۰۱۶ تحت مدیریت رئیس‌جمهور سابق باراک اوباما برنامه‌ریزی شده‌بود ، اما شخصا ً توسط دونالد ترامپ در اولین اقدام جنگی که او به عنوان فرمانده‌کل جدید تایید کرد ، مجاز بود .
وب درباره مکان ۶۷ سالگی که به نیروی هوایی سلطنتی واگذار شده بود گفت : " این چیزی است که من آن را استاندارد کماندویی صدا می‌نامم ، وقتی شرکای مشترک ما با ما کار می‌کنند ، این چیزی است که آن‌ها باید انتظار داشته باشند و این چیزی است که آن‌ها دریافت می‌کنند ."
وی افزود : " آن‌ها عزم humble ، صلاحیت شدید را به دست می‌آورند . آن‌ها سرسختی ، استقامت و عزم خود برای انجام کار را بدست می‌آورند ؛ آن‌ها کماندوهای هوایی دقیقا ً مانند این شش نفر را دریافت خواهند کرد ."
۱ . ۱ ابتلا به بیماری کبد در میان اعضای سرویس
Doughnuts در روز ۱۰ ژانویه ۲۰۱۴ در مرکز آمادگی نیروی هوایی نیروی هوایی ایالات‌متحده در پایگاه هوایی Spangdahlem در آلمان ، برای شرکت کنندگان در مراسم گشایش قهوه گروهی شرکت کردند . ( عکس از نیروی هوایی ایالات‌متحده / کایل Gese )
۲۹ ژانویه ۲۰۱۹
ستاره‌ها و نوارها توسط جان Vandiver
براساس یک گزارش بهداشتی جدید که نیروی هوایی را در بالاترین نرخ ثبت کرد ارتش یک افزایش ۱۲ برابر در تعداد سربازان تشخیص داد که مبتلا به بیماری چربی nonalcoholic هستند .
این مطالعه اولین بار است که گزارش ماهانه نظارت پزشکی military's به اتفاقات این بیماری که مرتبط با چاقی است و می‌تواند منجر به سیروز جگر شود ، می‌پردازد .

دپارتمانمعنامحاکمهصلاحیتایفاواشنگتنخدمات

the January ، وزیر دفاع دفاع ، گفت : " اعضای خدمات با NAFLD شدید ناشی از عملکرد معیوب کبد ، قادر به انجام وظایف نظامی خود نیستند و از خدمات رد صلاحیت می‌شوند ."
این بیماری نسبتا ً نادر در بین سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۷ در بین اعضای سرویس ۱۹، ۰۶۹ تشخیص داده شد . این مطالعه می‌گوید که با این حال ، میزان شیوع این بیماری " به سرعت افزایش‌یافته است " از ۱۲.۶ مورد در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر در سال ۲۰۰۰ به ۱۵۲.۸ نفر در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر در سال ۲۰۱۷ .
نیروی هوایی بالاترین نرخ را با ۹۹.۴ بازای هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر داشت . تعداد کمتری از incidences با نرخ of بازای هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر است . این گزارش می‌گوید که ارتش به ترتیب دارای نرخ of و نیروی دریایی بوده‌است .
واحدهای رزمی همچنین دارای پایین‌ترین تعداد موارد بوده و ۵۲.۳ نفر در هر ۱۰۰، ۰۰۰ نفر ثبت شده‌اند . نیروهای نظامی که در بخش مراقبت بهداشتی کار می‌کردند بیش‌ترین میزان ۱۰۱.۳ به ۱۰۰، ۰۰۰ نفر را داشتند . این گزارش می‌گوید که شمار بالای کارگران پزشکی می‌تواند تابعی از آگاهی بیشتر و دسترسی آسان‌تر به مراقبت‌های بهداشتی تشخیصی باشد .
نرخ کلی با افزایش سن نیروها افزایش یافت . در این گزارش یافته شده‌است که افسران و افسران مسئول در رده‌های بالاتر نسبت به کارکنان رده پایین رتبه بسیار بالاتری داشتند . تشخیص داده شد که مردان بیش از ۱.۵ برابر نرخ زنان تشخیص داده می‌شوند .
اما نرخ سالانه بین زنان و مردان و همه گروه‌های قومی افزایش یافت . بنا بر این گزارش ، اعضای Islander جزایر اقیانوس آرام و اقیانوس آرام بیش‌ترین افزایش را نشان دادند و اعضای سرویس سیاه غیر اسپانیایی کم‌ترین افزایش را نشان دادند . نرخ شیوع سالانه در هر سرویس در طی دوره نظارت افزایش‌یافته است.
این گزارش می‌گوید که افزایش در بیماری کبد چرب nonalcoholic می‌تواند به سربازان با اضافه‌وزن بیشتر در این صفوف مرتبط باشد . با این حال ، این مطالعه می‌گوید که استفاده افزایش‌یافته از آزمایش‌ها سونوگرافی شکمی هم می‌تواند عاملی موثر در یافتن موارد بیشتر باشد . این مطالعه نقش‌های افراد خدمت و شیوه زندگی را مورد بررسی قرار نداد .
هیچ درمانی برای بیماری کبد چرب nonalcoholic وجود ندارد و درمان بر پیش‌گیری از عوامل خطر متمرکز است . طبق گفته کلینیک مایو ، حفظ وزن بدن سالم ، رژیم غذایی گیاهی و ورزش شیوه‌های اصلی پیش‌گیری هستند .
با افزایش میزان چاقی در جمعیت عمومی ، ارتش نیز نرخ بالاتری از سربازان دارای اضافه‌وزن را در صفوف خود تجربه کرده‌است .
براساس گزارشی که در سال ۲۰۱۶ توسط اداره بهداشت دفاع گزارش شده‌است ، در سال ۲۰۱۵ ، ۷.۸ درصد از اعضای فعال خدمات وظیفه اضافه‌وزن داشتند که ۷۳ درصد افزایش نسبت به سال ۲۰۱۱ بود .

منبع سایت

حوادثسرگیجهسابقکاهش ظرفیت دکتری دانشگاه آزاد اسلامی در سال 96تغییرات مهم دفترچه انتخاب رشته کنکور سراسری 97
سربازی...
ما را در سایت سربازی دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : حسین بی soldiership بازدید : 536 تاريخ : يکشنبه 12 اسفند 1397 ساعت: 18:00